Kuinka pahasti isovanhemmat ovat höyrähtäneet lapsenlapsista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Meillä hoitavat poikaa kyllä paljonkin ja touhuavat sen kanssa, mutta eivät todellakaan osta sille kaikkea mitä se keksii pyytää, tosin ei vielä kauheasti osaa pyytää, mutta kyllä mun äiti etenkin osaa kieltääkin ja pitää kuria.

Kaverin vanhemmat ovat taas höyrähtäneet täysin ekasta lapsenlapsestaan. Hoitavat myös lasta paljon, mutta myös hankkivat sille vaikka mitä. Paras oli se, kun lapsi oli nähnyt kaverin pyörän ja ihastunut siihen ikihyviksi, niin nämä isovanhemmat olivat sen nähneet, kuinka poika alkoi itkemään kun kaveri lähti pyörän kanssa ja seuraavana päivänä olivat hankkineet pojalle täsmälleen samanlaisen pyörän. Ei siinä muuten mitään, mutta tää mun kaverin lapsi ei vielä edes kävele, nousee vasta tukea vasten pystyyn ja tää toinen lapsi on jo 1,5-vuotias. Kaverini oli yrittänyt sanoa, että ei se vielä mitään pyörää tarvi, mutta pitäähän sille samanlainen pyörä ostaa kun se niin haluaa :)

Meillä kyllä pojalla on leluja vaikka muille jakaa, mutta noistakin suurin osa on miehen vanhoja leluja.

Eivät osta mitään, ei kyllä tarviskaan... Eivät käy, eivät soita, eivät osoita minkää sortin kiinnostusta. Eivät tulleet edes ristiäisiin. Heillä on 27 lastenlasta ja me ei kuuluta kermaan ollenkaan. Olemme pohjasakkaa.

eivät mitenkään, mun vanhemmille mein lapset on lapsenlapset nro 6. ja 7., miehen vanhemmille 3. ja 4. .. eli eimitään hullaantumista, eikä suuremmin hoitohalujakaan...

Ensimmäiset lapsenlapset on kummankin suvuissa, ja ei ole yhtään höyrähtäneet. Lapset on ollu 2x20min hoidossa toisella mummolla, eikä ole tavaraakana juuri ostettu. Ihmettelen sitä kovin että ei yhtään tunnu kiinnostavan isovanhempia.

isovanhennat ovat höyrähtäneet, mutta nyt on sovittu että ei osteta leluja ennen joulua.Ostavat pojalle talvikengät 3 -vuotislahjaksi.
Hoitavat poikaa paljon, koska miehellä ja minulla on paljon töitä.
Olen onnellinen nuorista terveistä alle 70-vuotiaista vanhemmistani.

Vanhin oli mun puolelta suvun ensimmäinen lapsenlapsi.Kyllä höyrähti mun vanhemmat ja siskokin =) Ne suorastaan tappeli kuka saa hoitaa.Isäni hoitikin poikaa pari vuotta ennen kuin meni päiväkotiin.Senkin jälkeen vielä kun oli osapäiväisenä haki ja hoiti loppupäivän.Se oli kyllä korvaamatonta apua :heart: Sai myös pyörän noin 2v.

äitini ostelee kyllä vaatteita aika paljon lapsenlapsille. Tosin vaari (mieheni isä ) on kyllä höyrähtänyt meidän muksuista ja olisi valmis ostamaan mitä tahansa niille. Kerran menivät keskenään Keskisen kyläkauppaan ja lapset tuli sieltä mukanaan potkulautaa, peliä, lelua ja vehjettä ja karkkia kassi kaupalla :ashamed: :o no, saahan vaari hemmotella. Isomummo (isoäitini ) on sitten toinen hemmottelija, mutta onneksi antaa kaiken yleensä rahana niin saadaan laittaa lasten tilille. Viimeksi tytölle syntymäpäivälahjaksi tuli 500 euroa.

Minä olen todella tyytyväinen että mun vanhemmat hoitavat tuota poikaa mielellään ja nyt kun lähtevät pariksi kuukaudeksi pois Suomesta, niin tätini hoitaa poikaa silloin.

Yhteistyössä