Kuinka paljastavasti uskallat pukeutua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tykkään vaatteista jotka korostavat vyötäröä ja kivoja olkapäitä ja käsivarsia. Minihameista en pidä, sääret saa näkyä mutta reidet ovat liian tuhdit vaikken lihava olekaan. Mitään pillifarkkuja tai muuten tiukkoja housuja en voi käyttää, tuntuu alastomalta ja nololta.

Komppaan Krista82:aa. Mulle yks etelän matkojen parhautta on kun saa rauhassa pukeutuu seksikkäästi. Sillai et joutuu vähän tsemppaa et kehtaako astuu ovesta. Sellasta mitä ei täällä kotinurkilla kehtaa pitää kun tietää et heti jotkut puhuus pahaa. Esim joitain toppeja pidän ihan vaan matkoja varten säästössä. Siis sellasia joissa on kaula-aukko oikeesti napaan :)
Oon tällanen siro a-kuppi joten just kaikki minkä kans ei voi pitää rintsikoita on se millä mä voitan teidät isotissiset :P

En mä vihamielisesti katso, todennäköisesti katson ihan muualle.. lähinnä ällöttää rintavat naiset jotka käyttää sellasia tissipaitoja mistä tissivako vilkkuu... mautonta. Ja tämä häirittee lähinnä esim. työssä, baarissa taas aivan sama, tyrkky mikä tyrkky.

Enkä oikein ajattele että olisi uskaltamisesta kysymys, itse en vain kehtaisi kulkea tissit tiskissä työpaikalla, tai oikeen muuallakaan. Etenkään jos omaisin hyvin suuret rinnat.

Kiitti sf :) Jatka samaa rataa!
Joo siis jos hirveet riippuvat hinkit niin sit joo eri asia. Mä kuitenkin raadan pitkin talvea salilla yms joten pientä iloa siitä on kiva kesällä ottaa.
Toisaalta musta on upeeta nähdä eteläeurooppalaisia naisia ja äitejä, jotka kantavat itsensä tyylillä kropasta huolimatta. Yks on jäänyt mieleen, lapset joku 2 ja 4v. Äiti varmaan jotain 165/70 eli sillei lievästi pyöreä. Mutta käveli kuin missi, korkkarit, polven ylle pitsihame, hiukset auki, tissit "esillä". Kaikessa äidillisyydessään ja naiseudessaan upea.

Joo kyl sitä kai jokainen tietää mitä omaan kroppaan sopii. Tietty sit on jotain mikä on aina sekä tyylitöntä, että epäseksikästä kuten minari ja mustat legginsit.
Musta tää otsikko oli kyl et "kuin paljastavasti uskallat pukeutua". Et ei mikä on tyylikästä. Jos uskaltamisesta puhutaan niin mun "enkka" varmaan melkein pakarat näyttävä minari ja sellanen 20cm korkee tuubitoppi ulkoilmaklubilla joskus parikymppisenä. Siis ennen raskautta ja kiloja oli jotain 50 sillo, et en ollu mikään tuksu.

Yhteistyössä