Kuinka paljon crosstrainer kuluttaa kaloreita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja

Vieras
Eli jos poljen 10km välillä polkien satulalla ja välillä seisoen, niin paljon kuluu kaloreita? Aikaa menee noin puoli tuntia. Ja hiki kyllä lentää... Painoa on nyt n. 75kg.

Kun tuo mittari näyttää että kaloreita palaa about 200, mutta eihän se tiedä minun painoa eikä muita tietoja. Luulisi että palaa vähän enemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Eihän crosstrainerissä ole satulaa?!

no ei tosiaan.. kuntopyörässä on ;)

No tuo on sellainen crosstrainer, jossa on satula, eli välillä voi polkea kuntopyörällä ja välillä polkea seisaaltaan. Käsiä pidetään siis niillä tangoilla, jotka heiluvat edestakaisin. Hieno selitys, eikö? ;o)

Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
jos sulla on se euromarketista ostettu vehje, niin sihen voi ohjelmoida oman painon, niin se kertoo kulutetut kalorit tarkemmin

Mitenhän siihen saa ohjelmoitua? Tiedätkö? On Euromarketista ostettu, mutta siihen ei tullut ohjekirjaa mukaan, enkä netistäkään ole löytänyt mitään tietoa vaikka olen hakenyt merkillä/mallilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
jos sulla on se euromarketista ostettu vehje, niin sihen voi ohjelmoida oman painon, niin se kertoo kulutetut kalorit tarkemmin

Mitenhän siihen saa ohjelmoitua? Tiedätkö? On Euromarketista ostettu, mutta siihen ei tullut ohjekirjaa mukaan, enkä netistäkään ole löytänyt mitään tietoa vaikka olen hakenyt merkillä/mallilla.

mulla on ohjeet, jossain tallessa. pitää kaivaa ne ja tuun sit kertoon ku löydän :D

mulla on ohjeet, jossain tallessa. pitää kaivaa ne ja tuun sit kertoon ku löydän :D

Oi, se olisi kiva!

Kävin juuri naputtamassa niitä nappuloita, ei tuossa ole kuin Scan, Set ja Reset -nappulat. Painelin niitä kuin harmonikkaa konsanaan, mutta ei sinne kyllä omia tietoja saa syötettyä minnekään.

Juu, ei tee laite yksinään mitään, mutt a nytkin 15 minuuttiä "hölkkäsin", ja on tosi kova hiki. Joko laite on tehokas, tai kunto heikko... ;o)

Oi, se olisi kiva!

Kävin juuri naputtamassa niitä nappuloita, ei tuossa ole kuin Scan, Set ja Reset -nappulat. Painelin niitä kuin harmonikkaa konsanaan, mutta ei sinne kyllä omia tietoja saa syötettyä minnekään.

Juu, ei tee laite yksinään mitään, mutt a nytkin 15 minuuttiä "hölkkäsin", ja on tosi kova hiki. Joko laite on tehokas, tai kunto heikko... ;o)

ei sinne pystynytkään ohjelmoimaan niitä, oon varmaan nähny unta, sori :ashamed:

Yhteistyössä