Kuinka paljon istukan sijainti on vaikuttanut liikkeiden tuntemiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Eli nt-ultrassa sanottiin, että istukka olisi etuseinässä.

Silloin tällöin olen nyt tuntenut "tuuppauksia", tätä on ollut muutama viikko. Mutta ei mitenkään säännöllisesti. Mutta uskoisin olevan kuitenkin masu-asukki asialla. Viikkoja on nyt 15+5.

Mutta ne ovat tosiaan kevyitä tuuppauksia, ja tuntuu vain silloin tällöin.

Joten voikos tuo etuistukka vaikuttaa??? Niinkuin olen jostain lukenut. Vai onkos näitä urbaaneja legendoja vaan?

Mites muilla on tuntemukset liikkeiden kanssa mennyt?

no mulla alkoi tuntua liikkeet ekassa raskaudessa rv16+ ja istukka etuseinämässä. toisessa raskaudessa tuntui 15+ ja istukka takaseinämässä. ettei tossa nyt mitenkään suurta eroa ole... ainahan ne liikkeet tahtoo tuntua aikaisemmin mitä useampi raskaus...

mulla kaksi edellistä takaseinäistukkaa ja liikkeet tuntu tosi aikaisin ja selvästi. nyt etuseinäistukka ja liikkeet tuntuu tosi pehmeinä ja alkoivat tuntua paljon paljon myöhemmin. nyt tietysti kun rv28 niin on sikiö sen verra isompi että liikkeet tuntuukin selvästi. mutta kyllä se vaikuttaa.

Nyt toisessa raskaudessa on ollut istukka etuseinämässä, ja eteen tulevat liikkeet ovat tuntuneet pehmeämpinä ja vaimeampina, sivulle päin tuntenut äkäisempiä nykäisyjä. Nyt alkaa olemaan vauveli niin iso, että myllerrys tuntuu joka paikassa, mutta muutaman viikon potkut eteenpäin tuntuivat todella vaimeina.

Yhteistyössä