Kuinka paljon keittiöremppaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tellu"

Vieras
Hei!

Tiedän, että tätä on ihan hullua kysyä, kun vaihteluväli on hirmuinen, mutta kysyn kuitenkin ;)
Kuinka paljon peruskokoisenkeittiön remppaan keskimäärin pitäis budjetoida? Uudet kaapit, koneet....

Kiitti jos joku kertois kokemuksistaan :)

T

no meillä on topi-keittiöiden kalusteet. vaihdettiin siis vain kaapistot ja tasot ja altaat sekä jääkaappi niin hintaa tuli kaikkinensa värkkeinensä öpaut vajaa 6 donaa. ja enempi ois menny jos olis kaikki koneet tarttenu uusia.

Kannattaa kilpailuttaa koneet monessa kodinkonemyymälässä. Myös Ikean koneet ihan hyviä, saatiin aikanaan niille 5v takuu ja edelleen toimivat... Samoin Ikean kaapit ovat olleet hintansa väärtit, kuusi vuotta ovat siisteinä kestäneet.

Mä en kyllä muista mikä keittiön osuus oli hinnasta, taloyhtiöön tehtiin putkiremppa ja meillä laitettiin samalla köökki, pikkuvessa ja kph.

10 000e riittää pitkälle, sillä saa unelmakeittiön jos osaa itse asentaa kaapit. Siis sellaiseen normikokoiseen keittiöön mitä mä ajattelen. Meillä oli aika pieni keittiö, muistaakseni 8 kaappia ylös ja laatikostot alas teki jotain reilun 5000e, + koneet päälle. Ite asennettiin.

5000-10 000 ois ihan realistinen. Riippuu toki toimittajasta. :)

Ikean sivuilla (esim.) on se keittiönsuunnitteluohjelma. Sillä voi suunnitelman lisäksi tehdä tarkkaa laskelmaa, paljon tulis Ikeasta homma maksamaan. Muilla on vähän kalliimmat hinnat, joten tuolla voi vähän suuntaa katsoa...

Mulla on just työn alla uus keittiö, kaapistot+tasot tekee reilu 3000, koneista uusitaan hella ja tiskikone niihin menee vielä helposti 600-700. Sit vielä laatat, putkimies ja jätkien palkka niin sanoisin et meillä menee n. 5000.

Yhteistyössä