Kuinka paljon lapsivieraita lapsen synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pamppelsson

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
20 482
6
38
Tyttö siis täytttää 5v, ja kun yritin hahmotella kuinka isot bileet kavereille järjestetään niin tajusin että tytöllä on 17 kaveria, joiden kanssa on paljon tekemisissä. Ja tyttö tietty haluaisi ne kaikki kutsua :/
Mun mielestä aika iso määrä, kun ne kaikki on siis 4-6 vuotiaita, eli en välttis haluais ne kaikki tänne meille häröilemään.

Miten te ootte järjestänyt synttärit ton kokoiselle poppoolle?
Mietin kaikkia mäkkäri, HopLop ja Huimala-vaihtoehtoja, muta aika arvokasta puuhaa siellä on pitää juhlat :|

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Me on pidetty aina kahdet synttärit. Toisella kerralla on "kaverivieraat" ja toisella meidän perhetutut+suku.

Juu siis niin meilläkin, mut ne onkin (valitettavasti ) ihan erikseen vielä, eli toi 17 on pelkästään ne tytön omat kaverit :|

Meillä saa lapset kutsua aina 10 vierasta synttäreilleen. Semmosen ryhmän kans pärjää viä hienosti. Ja mä tykkään järjestää juhlia, joten ei tulis mieleenkään kustantaa synttäreitä johkin muualle, kotiin saa aikaseks vaikka mitä kivaa!

10 vierasta tosiaan vielä menis.
Ja mäkin kyllä tykkään järkätä kaikenlaisia juhlia, mut kauhistuttaa tollanen lapsiporukka kutsua kylään.
Nooh, saa nähdä mitä keksitään. Tuntuu vaan ettei tila riitä tollaiselle määrälle lapsia täällä.

Meillä tulee olemaan marraskuussa jotakuinkin samaa luokkaa noi pelkät kaverisynttärit. Tosin kun tässä pikkukylässä asutaan, niin osa lapsista on pienempiä ja kutsun myös mammat mukaan, pidetään sitten ylimääräinen perhekerho samalla :)

Voi kyllä käydä torpassa tila vähiin, pähkäilinkin, että vähän kelien mukaan. Jos ei vettä tule ämpäristä niin voisin kutsuun laittaa pukukoodiksi kunnon ulkovaatteet, ja voitais sitten pidemmän kaavan mukaan vaikka grillata pihalla ensin ja juoda kakkukahvit sisällä vasta, kun mukulalauma on purkanut ylimääräiset höyryt pihamaalla.

Älä ihmeessä tommosta määrää ota, jos ei ole tarpeeksi tilaa ja tarpeeksi aikuisia! Mun mielestä synttäreille max10 kaveria. 17 lapsen kanssa on oltava ainakin 3 aikuista paikalla, jos semmosen määrän meinaat hyväksyä.

meillä on ollu toi 10 rajana.meillä kans neiti haluis kutsuu kaikki mahdolliset,mutta mun mielestä se menee jo liiallisuuksiin.onneksi meillä seuraavat omat juhlat vasta helmikuussa =) tyttö tosin menee taas ens lauantaina synttäreille,vuoden mittaan on n.8 synttärit

Yhteistyössä