lai-ne Aktiivinen jäsen 07.07.2009 3 170 0 36 27.04.2010 #4 koko kuun maksun. ainakin täällä missä minä asun. riippuu kaupungista. jos mun lapsi olisi koko kesäkuun pois maksaisin puolet maksusta kesäkuussa. yksikin päivä kesäkuussa hoidossa niin maksu on koko kuun maksu.
koko kuun maksun. ainakin täällä missä minä asun. riippuu kaupungista. jos mun lapsi olisi koko kesäkuun pois maksaisin puolet maksusta kesäkuussa. yksikin päivä kesäkuussa hoidossa niin maksu on koko kuun maksu.
S serveri Aktiivinen jäsen 25.08.2005 2 130 0 36 27.04.2010 #5 Koko kuun maksu täälläkin menee vaikkei olisi kuin yhden päivän hoidossa
N noh Vieras 27.04.2010 #6 Kunta saa itse päättää. Toisissa maksu on puolet, toisissa koko, toisissa käytettyjen päivien mukaan. Minä joko hoitaisin sen yhden viikonkin vaikka mummin voimin tai sitten irtisanoisin paikan kerran menee eskariin kuitenkin.
Kunta saa itse päättää. Toisissa maksu on puolet, toisissa koko, toisissa käytettyjen päivien mukaan. Minä joko hoitaisin sen yhden viikonkin vaikka mummin voimin tai sitten irtisanoisin paikan kerran menee eskariin kuitenkin.
M manja Vieras 27.04.2010 #7 Riipuu kunnasta. Kesäkuusta menee varmasti täysi maksu kaikissa kunnissa, mutta meillä olisi heinäkuu ja elokuu maksuttomia, jos on kokonaan pois. (elokuussa siis vain eskariajan). naapurikunnassa taas vaan heinäkuu olisi maksuton.
Riipuu kunnasta. Kesäkuusta menee varmasti täysi maksu kaikissa kunnissa, mutta meillä olisi heinäkuu ja elokuu maksuttomia, jos on kokonaan pois. (elokuussa siis vain eskariajan). naapurikunnassa taas vaan heinäkuu olisi maksuton.