Kuinka paljon maksaa käytetyistä tuplarattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin ostamista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin ostamista

Vieras
Kyseessä teutonia/emmaljunga tai vastaavan laatuiset rattaat, ei esim. carenat tai philtedsit..

Joku myisi satasellä ilman renkaita, toinen pyytää parin homepilkun omaavista 300e. Iällä sinänsä ei ole väliä kunhan on toimivat/homeettomat ja ominaisuuksiltaan meille sopivat. Onko parisataa ok-hinta, mitä mieltä olette?

Enkä siis ole myymässä vaan ostamassa rattaita enkä tiedä mikä olisi sovelias hinta..

Myin 40 eurolla ok-kuntoiset 5v vanhat Brio tuplat. Saksata saa uutena esim Teutonian tuplat 600 eur. Carenan tuplat saa tarjouksesta parilla sadalla. En ymmärrä kuka maksaa käytetyistä rattaista satasia...

Tuleekohan sisarusten kanssa (vauva ja alle2v) lähdettyä mihinkään missä tarvitsisi "näppäriä" vaunuja.. olen pitänyt ehtona että on pyörivät eturenkaat mutta nyt kun mietin niin enpä tuon esikoisenkaan kanssa juuri ole kaupoissa luuhannut :D

suosittelen kantoliinaa vauvalle tai kantoreppua isommalle. 2v osaa jo seistä seisomalaudalla.

Minä olen tehnyt lasten kanssa täsmäiskuja kaupungille tai ostoskeskukseen. 1 kauppa, ruokapaikka ja kotiin päikkäreille. En todellakaan luuhaile lapsikatraani kanssa kaupungilla. Menen shoppailukierrokselle (harvoin) itsekseni kun pääsen.

[QUOTE="aloittaja";27800764]Tuleekohan sisarusten kanssa (vauva ja alle2v) lähdettyä mihinkään missä tarvitsisi "näppäriä" vaunuja.. olen pitänyt ehtona että on pyörivät eturenkaat mutta nyt kun mietin niin enpä tuon esikoisenkaan kanssa juuri ole kaupoissa luuhannut :D[/QUOTE]

Itsellä oli kaksi vanhinta 1,5v ikäerolla ja kyllä me ainakin mentiin koko ajan ja sitten kun on koira niin lenkkeiltiin ym. pyörivistä eturenkaista en tiedä, kun pärjäsin noilla Emman tupliksilla niin ostoskeskuksissa kuin juoksulenkeilläkin.

Yhteistyössä