Kuinka paljon maksaa Stokken syöttötuoli pehmusteineen ja muine lisävarusteineen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Katsoin että netissä uusi maksaa n.150 euroa, varmaan sama hinta kaupassa. + pehmusteet + se turvakaari. eli kuinka paljon yhteishintaa tulee..? 250?

Pitäisi hankkia toinen syöttötuoli ja tuota harkitsin.

Siksi oltava Stokke, että siinä on takuu, se on laadukas, enkä periaatteesta minäkään osta kopioita. En osta myöskään vaatekopioita enkä käytä Ikea-tai tiimariroskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katsoin että netissä uusi maksaa n.150 euroa, varmaan sama hinta kaupassa. + pehmusteet + se turvakaari. eli kuinka paljon yhteishintaa tulee..? 250?

Pitäisi hankkia toinen syöttötuoli ja tuota harkitsin.

Mulla olis myydä sulle TrippTrappiin turvakaari ja pehmuste 30eurolla.
Pelkkkä turvakaari maksaa stokkalla 30e ja pehmuste saman verran

Minä ostin käytettynä, maksoi 50 eur. Siinä ei ollut mukana kaarta tai pehmusteita, mut ei tuo 2-vuotias niitä enää tarviikaan. Käyttökokemusta on myös kahdeta kopioversiosta ja kyllä täytyy sanoa, et aito on paras. Muutkin ihan toimivia, mut eivät yhtä hyviä. Toinen esim aika painava verrattuna aitoon. Mut tietty jos ei käytetty kelpaa, niin sitten saa varautua maksamaan juurikin tuon vähän reilu 200 eur mitä täällä on jo kerrottukin.

Voin kokemuksesta sanoa, että ei ne kopiot ole läheskään yhtä hyviä. Olen paria erilaista joutunut vuokramökeillä yms. käyttämään ja on selviä eroja kotona olevaan aitoon. Jalkaosa on ihan erilainen, tripp trapissa paljon tukevampi. Yhdestä kopiosta vauvamme luisui kokoajan jostain välistä ulos. Pääsi käääntymään tuolissa selkänojaa vasten vaikka kuinka pienelle yritti säädöt laittaa. Myöskään istuin ja jalkatason kiinnitys palhjon heppoisampi ja liukuu eestaas. Kyllä suosittelen siihen aitoon rahaa muutaman kympin enemmän laittamaan =)

Yhteistyössä