P
petttra
Vieras
Asun kerrostaloasunnossa ja yläpuolella asuu lapsiperhe, jossa nuorempi lapsi noin parin vuoden ikäinen ja vanhempi noin 5-vuotias. Aamusta iltaan yläkerrasta kuuluu lähestulkoon taukoamatta tömistelyä, huutoa, itkua, naurua, kiljuntaa, laulua, soittimien soittamista, huonekalujen siirtelyä, pauketta ja kaikenlaista mahdollista älämölöä, jatkuvasti. Myös usein yöllä pienempi(?) lapsi itkuu ja rääkyy parhaimmillaan noin 2-3 tuntiakin putkeen?! Viime yönä sain nukuttua vain 2 tuntia kun lapsi itki ensin noin tunnin putkeen, sitten oli parin tunnin hiljaisuus ja sitten itki noin kolme tuntia putkeen. Ja tämä itku ei ole edes mitään ihan normaalia itkua, vaan älytöntä huutorääkymistä mikä ei lakkaa hetkeksikään ja välillä seasta kuuluu "äiti" huutoa. Vähän sellaisen käsityksen olen saanut että äiti ei ollenkaan tee lapsen itkulle mitään, antaa vain huutaa. Onko tälläinen oikein edes pientä lasta kohtaan? (Itselläni ei siis ole lapsia). Ja toiseksikin, jos hänellä on kova kasvatuskuri eli ei mennä helpolla lohduttamaan jos lapsi kiukuttelee(?) niin vosii sentään vähän ajatella edes naapureita ja että huuto todellakin kuuluu naapureillekin. Ja siis tätä tapahtuu ainakin noin neljänä yönä viikossa.
Olen tähän asti kärvistellyt ja kestänyt tätä älämölöä koska kyse kuitenkin lapsista, mutta kuinka pitkälle todella häiritsevää metelöintiä täytyy teidän mielestänne sietää?
Olen tähän asti kärvistellyt ja kestänyt tätä älämölöä koska kyse kuitenkin lapsista, mutta kuinka pitkälle todella häiritsevää metelöintiä täytyy teidän mielestänne sietää?