Kuinka paljon on miehelläsi NAISPUOLISIA YSTÄVIÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja catlady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

catlady

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
5 130
0
36
Tuli tuosta Mellun miehen AHDISTELIJASTA tälläinen mieleen...

Kuinka paljon miehesi textailee, soittelee, s.postailee ym. NAISPUOLISTEN ystävien kanssa?

Meillä miehellä on naispuoleisia vanhoja tuttuja ja sitten työkavereita joiden kanssa pitää /pidetään yhdessä yhteyttä satunnaisesti (jos on jotain asiaa).

Ei sillä oo...ainoat naiset, jotka sille joskus soittaa/tekstaa/laittaa emailia/joiden kanssa se mesettää, on sen siskoja/serkkuja/veljen vaimoja, pomon vaimo (joka siis on myös mieheni työkaveri) tai entisen pomon vaimo (joka on meidän yhteinen ystävä ). Joskus eräs ystäväni, jonka mies on mieheni ystävä.

Kotimaassaan miehellä on naispuolisia vanhoja tuttuja (entisiä koulukavereita yms) joiden kanssa on yhteyksissä siellä käydessään.

No... Meidän ystävät on pääpiirteittäin yhteisiä... On niitä naisia kyllä kanssa, osa naisista on enempi sen kavereita ja osa miehistä enempi mun kavereita, mut ei kuitenkaan silleen, et erikseen tapailtais. Se on vähän, et kenen kanssa puhuttavaa eniten riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Kuinka paljon miehesi textailee, soittelee, s.postailee ym. NAISPUOLISTEN ystävien kanssa?

Jos noi on kriteerit niin ei yhtään kappaletta. Mutta mm. töistä löytyy työkavereina, seka joitakin tuttavien puolisoita jne.

Joitakin yhteisiä ystäviä on, jotka on naispuolisia ("ystäväpariskuntia", ärsyttävä sana!)

Kotimaassaan on enemmän, pari ex-tyttöystävää myös joukossa. Pitää yhteyttä netissä niihin ja varmaan on nähnytkin siellä käydessään, en oo kysellyt :)

Ei yhtään, jonka kanssa soittelisi, tekstailisi, mesettäisi tai kirjoittelisi sähköposteja. Totta kai ystäväpiiriimme kuuluu myös naisia, mutta kai tuo ukkoni pitää heitä ennemminkin mun kavereinani kuin ominaan.

Ohan tolla työkavereina/koulukavereina naispuolisia henkilöitä. Ja on ystävystyny mun ystävien kanssa hyvin (suurin osa naispuolisia) ja ohan tolla ihan omasta takaakin joitain naisia ystävinä.
Ei mua haittaa, pitävät yhteyttä sen veran kun tarpeelliseksi ystävyytensä ylläpitämiseksi näkevät.

Kun aikoinaan olin Saksassa pari kk koulusta niin mies vietti huomattavan suuren osan vapaa-ajastaan erään naispuolisen ystävänsä kanssa, hänen puolisonsa sattui olemaan samaan aikaan reissussa, joten olivat keskenään sitten reissuleskiä :D

Yhteistyössä