Kuinka paljon ruumiinlämpö kohoaa, jos olet raskaana ennen mahdollista raskauden toteamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mietin vaan, etttä kohoaako lämpö aina ovulaation jälkeen vai vain silloin, kun olet mahdollisesti raskaana? En ole koskaan lämpöjä mittaillut ja nyt sorruin, kun vatsassa nippaillut oudosti ja muutenkin närästää, turvonnut olo. Menkat lähestyvät, kiertoni siis loppusuoralla ja ruumiinlämpöni oli selvästi normaalia korkeampi, enkä ole kuumeessa:D

Mä olen jonkun verran noita lämpöjä seurannu. Mulla menee siten, et oviksen aikaan nousee yli 37, jotain tuonne 37.3 tienoille, ja laskee n. viikko menkkoja ennen normaalitasolle, 36.5-36.7. Jos olen ollu raskaana, niin lämpö ei laskekaan normaaliin tapaan. Edellistä raskautta aloin epäillä nimen omaan lämpöjen takia ennen kun edes tein testiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
Alkuperäinen kirjoittaja saivartelia:
ei taida enää kohota lämpötila jos on jo ruumis- yleensä alkaa laskea.. mut jos on keho elossa oleva voi raskaana ollessa lämpötila nousta.

eläs viisastele siinä. ruumiinlämpö on ihan käytössä oleva termi.

no sää voit vertailla omaa kehoa ruumiiseen ihan rauhassa. minä en.

Ok, siis pienestä lämmön heilahduksesta ei voi päätellä olevansa raskaana, vaan niin käy joka tapauksessa siis joka kuukausi. Voi olla, että tunnen ovulaatiokivut vain herkemmin, kun ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä käytössä. Kaikkea pitää kokeilla, kun odottavan aika on pitkä;)

Uusimmat

Yhteistyössä