T
"turhautunut"
Vieras
Meillä taas jälleen kova riita siitä, kun mielestäni mies saisi osallistua enempi iltaisin kotitöihin. Minä olen kuulemma vaativa, kun vaadin häntäkin osallistumaan, vaikka hän tienaa. Minä olen siis kotiäiti, lapsia pian 11. Ja uskonnollinen vakaumus meillä. Mies vetoaa siihen, että monissa perheissä mies ei osallistu mitenkään kotitöihin ja hän tekee kuitenkin jotain. Mutta minä koen, että tarvitsisin enemmän hänen osallistumistaan nyt kun olen taas viimeisilläni ja vauva-aika suorastaan pelottaa. Isommat lapset ei kovin mielellään auta.
Haluaisin muiden isojen perheiden kokemuksia/mielipiteitä asiasta. En halua mielipiteitä vakaumuksestamme. Tiedän, että monissa pienissä perheissä, joissa ei ole uskonnollista vakaumusta, tapellaan samoista asioista. En kuitenkaan ole itse valinnut tätä koko elinikäistä kotiäidin osaa, vaan mielelläni menisin työelämäänkin joskus.
Raha, vapaa-aika, harrastukset, kotityöt... niistä meillä riidellään.
Haluaisin muiden isojen perheiden kokemuksia/mielipiteitä asiasta. En halua mielipiteitä vakaumuksestamme. Tiedän, että monissa pienissä perheissä, joissa ei ole uskonnollista vakaumusta, tapellaan samoista asioista. En kuitenkaan ole itse valinnut tätä koko elinikäistä kotiäidin osaa, vaan mielelläni menisin työelämäänkin joskus.
Raha, vapaa-aika, harrastukset, kotityöt... niistä meillä riidellään.