Kuinka paljon teillä annetaan omaa aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sleepis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sleepis

Aktiivinen jäsen
27.09.2004
5 855
0
36
Tuli vaan mieleen, kun tässä kävi just yks miespuoleinen ystävä 4kk vauvansa kanssa ja heillä oli sit ollut sanomista emäntänsä kanssa omasta ajasta ja harrastamisesta yms.
Että kuinka paljon teillä annetaan omaa aikaa? Puolin ja toisin?

aina mahdollisuuksien mukaan kun tarvetta tulee.
käytännössä viikottain - mutta lapset on kyllä muuallakin hoidossa ( mummut jne ) ,että ei niin että aina kun toinen on "vapaalla" on toinen lasten kanssa.

Mies anto mulle just omaa aikaa, läti tiistaina reissuun ja palaa sunnuntaina..... ja mä lasten kanssa kotona.... ja tätä mies kutsui mun omaksi ajaksi ;) Jaa kait se on omaa aikaa, kun "saa" olla miehestä erossa

Syksyn viileät kun tulee, ni mie rupean treenaamaan 4-5:nä iltana viikossa ja jatkan koko talven. Mut miulla se on vähän niinkuin pakko. Kyllä mieskin voisi miun puolesta jos sen polvet kestäis. Mies käy sit lumilautailemassa ym. kun kerkiää.

Mies menee kavereitten kaa, hän sanoo että on sen ansainnut. Välillä on lasten kanssa, mutta kaks viimesintä viikonloppua ties missä ja ainakin kaksi tulevaa että näin meillä. Minä harrastan onnekseni kotona, aina sillon tällön kun pienin nukkuu ja satun saamaan kaksi isompaa omiin hommiinsa.

Ja joo omaakin syytä, kun tykkään hoitaa lapset kotona joten mummulassa ovat isommat silloin tällöin päivä hoidossa. Pienintä en raaskis hoitoon antaa varmaankaan enää edes miehelleni, eipä tuo kyllä suostu keltään muulta mitään syömään tai anna kenenkään muun pukea tai mitään =( ettei olisi enää edes mahdollista antaakaan.

Välillä kaipaan, yleensä en. Olen kyllä menoni mennyt jo aikanaan että en mä kyllä oikeastaan enää edes kaipaa vaikka pari vuotta vielä 30:nkin on. Rakastan kyllä olla kotona ja tehdä omiani lasten kanssa, mutta lenkille ja pihalle jne pääsee kyllä lastenkin kanssa. Ja kun lähden yksin niin tulee niin paha olo ilman lapsia ettei sitten usein tule senkään takia lähdettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Naiset hei!! Miksette te pidä puolianne siitä, että tekin saatte omaa aikaa?? Vai ettekö te sitä ees kaipaa???

Kaipaan, mutta aina ei jaksa alkaa sopia (uusperhe). Ja tosiaan pieni eroahdistuksesta kärsivä vauva painaa vaakakupissa myös :)

niin paljon kun tarvii..ja molemmin puolista. Tosin mä harvoin otan sitä omaa aikaa mut saan kyl jos tahdon

ei tästä kauaa oo ku mies sanoi et lähe vk-lopuksi Helsinkii kavereden luokse mut en sit lähten. Utse se käy silloin tällöin kala reisulla ja se yleensä kestää sit sen vk-lopun

aina kun haluan. mieskin saa silloin kun haluaa.

tosin en ole vauvasta erossa kuin 2h/viikko kuukauden aikana. mies ehkä vähän enemmän. mä en jaks lähtee sen kaa kiertää kirppareita niin se menee yksin.
hoitoon sais vauvan laitettua vaikka joka päivä omille vanhemmilleni mut ei oo tarvetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Akka:
Täälläkin on oma aika tiukilla sen takia kun mies ei ole mikään toimistorotta 08-16 vaan töissä paljon.

Meillä kans mies tulee kotiin 18 jälkeen, ni mie aloitankin oman ajan silloin kun kotiutuu. Välillä sitten kun mies rupeaa laittamaan poikaa nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Molemmat saa omaa aikaa niin paljon kun vaan haluaa.

Mutta ei me oikein kumpikaan haluta, se varmaan helpottaa tota sopimista.

Mutta musta on tärkeää tietää se, että pääsee jos haluaa. :heart:

Se on kyllä totta. Siinähän se koko homman juju varmaan onkin. Ja silloin harvoin kun jotain tulee, niin ihan 5min varotusajalla voi lähteä viipeltämään ja tietää, ettei toinen loukkaannu =)

Yhteistyössä