Kuinka paljon teillä on miehen kans yhteistä aikaa? Entä onko teillä yhteisiä puheenaiheita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Meillä yhteistä aikaa ei juuri ole, puheenaiheetkin vähissä. Lasten nukkumaan menon jälkeen illat menee siihen et molemmat istuu tuppisuuna ja kattoo telkkaria. Nytkin mies on jo nukkumassa ja ainoo mitä illalla oma-alotteisesti mulle sano oli et "Katotko vielä telkkaria". Mä en vaan jaksa enää tätä!

Yhteistä aikaa varmaan liikaakin - töissä käydään, molemmilla on joskus omia menoja, tavataan kavereita jne., muutoin ollaan kaikki aika yhdessä.

Keskustellaan varmaan ihan normaalin verran, välillä enemmän, toisinaan ollaan monta tuntia hiljaa.

Saa nähdä, miten asiat muuttuu, kun tulee lapsi. :)

Mulla on mies vielä töissä. Yhteistä aikaa on siis parhaimmillaan n. 2 tuntia päivässä - tänään en tiedä koska tulee, voi olla että oon nukkumassa.
Vähän on ollu kireetä tässä viime kuukaudet, mutta nyt tuntuis ehkä siltä, et oltas saatu tätä vähän eteenpäin - toivottavasti!

kuulostaa pahalta.. :( me ollaan oltu kaaaauan yhdessä ja meillä on puhuttavaa, aina jutellaan iltaisin koko päivän tapahtumat läpi ja rakastellaankin ainakin 4kertaa viikossa...yhteistä aikaa on aina iltaisin, kun lapset nukkuvat ja joskus satunnaisesti viikonloppuna, ehkä kerran kahdessa kuussa lapset on mummolassa yön =)

ja mä meinasin yhteisellä ajalla kahdenkeskistä aikaa :D eli siis yhdessä ollaan kaikki muu aika, mut ei silloin ku ollaan töissä :D eli kummallakaan ei ole mitään omia harrastuksia, vaan harrastetaan perheenä =)

Yhteistä aikaa on illat kun lapsi nukkuu, sitten kerran-pari kuussa ollaan jossain käymässä... syömässä, leffassa jne. No käydäänhän me anoppilassa usein ja siellä sitten ollaan kaksistaan kun poika hurmailee isovanhempiaan.

Yhteisiä puheenaiheita on paljon, vähemmän on sellaista josta ei saada aikaan jutun juurta.

*

Oletteko te olleet kauan yhdessä miehen kanssa? Onko aina ollut tuollaista, vai mikä voisi auttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Yhteistä aikaa on illat kun lapsi nukkuu, sitten kerran-pari kuussa ollaan jossain käymässä... syömässä, leffassa jne. No käydäänhän me anoppilassa usein ja siellä sitten ollaan kaksistaan kun poika hurmailee isovanhempiaan.

Yhteisiä puheenaiheita on paljon, vähemmän on sellaista josta ei saada aikaan jutun juurta.

*

Oletteko te olleet kauan yhdessä miehen kanssa? Onko aina ollut tuollaista, vai mikä voisi auttaa?

Ei oo aina ollu tällästä. Alko oikeestaan kuopuksen syntymän jälkeen syksyllä 2008.

ettekö kommentoi niitä tv-ohjelmia? ette päivittele Lindan botox-huulia?
ette puhu Haitin orvoista, Paavo Väyrysen paluusta, Tarja Halosen karvalakista, säästä, koiranpaskasta aidan vieressä, lapsen kiukuttelusta?

Niin ja siis illat ollaan kyllä kotona. Mä käyn harrastuksessa kerran viikkoon, muuten ei kummallakaan mitään säännöllisiä menoja. Tuntuu vaan et mä oon ilmaa tolle ukolle ja koeksttanukaan ei oo aikoihin. Ainoostaan sillon jos haluu seksiä jota ei tuu samaan tällä menolla.

Alkuperäinen kirjoittaja miten niin ette puhu?:
ettekö kommentoi niitä tv-ohjelmia? ette päivittele Lindan botox-huulia?
ette puhu Haitin orvoista, Paavo Väyrysen paluusta, Tarja Halosen karvalakista, säästä, koiranpaskasta aidan vieressä, lapsen kiukuttelusta?

No eipä juuri kun tuntuu et ukko haluaa olla omissa oloissaan. Ei paljon innostu juttelemaan yhtään mistään vaikka yrittäsin niin ei kovin monta kertaa viitti yrittää.

No viikot äijä on toisella paikkakunnalla töissä. Kyllähän se silti melkeinpä viikottain tulee yhtenä-kahtena päivänä yöksi kotiin. Viikonloput on kotona tai toisen/molemmat päivät liesussa.

Jutellaan kaikesta mitä mieleen juolahtaa. Välillä on niin älyvapaata höpöttelyä, että kyllä hävettäs jos joku ulkopuolinen kuulis :D
Me ollaan ny koitettu, että kun ollaan molemmat ehtoo kotosalla ja lapsukainen jo yöunilla, ni koneet pysyy kiinni ettei netissä mene suotta sitä aikaa. Pötkötellään sohvalla, katotaan telkkaria, napostellaan jotain, jutellaan ja semmosta.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Yhessä on oltu pian 12 vuotta ja lapsia on 2.

Me ollaan oltu yhdessä 14 vuotta ja 2 lasta. Yhteistä aikaa on melko vähän, mä teen yövuoroa ja mies vuorotyössä. Kummasti ne vuorot menee aina ristiin... Monesti menee muutama viikko, että keskustellaan vaan puhelimen välityksellä :D

Mutta kyllä meillä yhteisiä puheenaiheita silti on. Yhteisiä harrastuksia ei ole yhtään. Muuten ollaan samanlaisia, viihdytään molemmat kotona. Lomat vietetään aina samaan aikaan kun voidaan.

Viihdymme siis toistemme seurassa, vaikka harvoin nähdäänkin.

Ei ole mitään yhteistä aikaa, tarviin vähän sitä omaa aikaakin iltaisin kun saan lapset nukkumaan. Itsekästä tämä, mutta niin on sekin että joudun kakarat hoitamaan yksin kaiken niiden hereilläoloajan. Ei paljon sympatiapisteitä miehelle heru (eikä muutakaan) sit kun lapset on nukkumassa, jos ei kerran voi mua auttaa MISSÄÄN asiassa sillon kun ne on hereillä.

VAikka ei ois aikaa, niin yhteisiä puheenaiheita riittää vaikka kuinka. HArmi oikeestaan ettei oo aikaa parantaa maailmaa, sehän me osataan :D
Mitä nyt päivän aikana vastaan tulee vaiks kaupan parkkihallissa ja niistä sitten vitsiä väännetään...

Mun mies käyttää 4500 sanavarastonsa jo töissä mikä miehille on varattu sanoja per vrk ( lähteenä luolamies monologi :D ) joten viikolla se vaan lähinnä murahtelee. Yhteistä tekemistä on tuo meidän 1-vuotias, jonka kanssa touhutaan kaikki vapaa-aika, illalal sit katellaan telkkaria ja murahdellaan yhdessä :laugh:

Vaikka on lapsia 6 niin aikaa on toisillemme, siitä pidämme huolen ja samalla on puheenaiheita ja rakkautta. Eikai mikään liitto muuten toimisi tai ainakaan pystyssä pysyi 30 vuotta:)

Me nähdään arki-iltaisin noin 2kertaa viikossa. Viikonloput enimmäkseen yhdessä koko perheen kanssa. Noin joka kolmas kk lapset menevät yökylään. Puheenaiheita riittää välillä enemmän, välillä vähemmän. Joka päivä soitellaan töistä ja puhutaan niitä näitä. Tunnen että mieheni on kuitenkin luotettuni, paras ystäväni. Yhdessä 15v ja 3 lasta.

Silloin kun mies on Suomessa ja lomalla niin nahdaan koko ajan. Viettaa kaiken liikenevan ajan perheen kanssa. Yritamme siina ottaa irtiottoja kahdestaan, menemme leffaan, konsertteihin, syomaan, harrastamaan yhdessa. Vastapainoksi olen sitten viikkoja myos yksinani lasten kanssa. Yhdessa olemme olleet 22 v . Nyt kevaalla olen ainakin lahdossa miehen luokse Koreaan kaymaan ilman lapsia.

Vähän ja vähän. Huonosti nukahtavan lapsen vuoksi ilta-aika jää tosi vähiin. Työpäivien aikaan höpöttelemme niitä näitä mesessä.

Ollaan aika erilaisia ihmisiä joilla on kohtalaisen eri piirit ja kiinnostuksen aiheet. Vastakohdat täydentävät toisiaan? :) Viihdytään kuitenkin toistemme seurassa ja enemmänkin olisi kiva viettää aikaa keskenään.

Yhteistyössä