Kuinka paljon vaatteita teillä on?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä täällä tein joulu siivous ja vähän järkytyin, että mä olen varma vaate hullu...
Mulla jäi nyt 47 mekkoa
56 tunikka :o
24toppia
29neuletta, pitkiä ja lyhyitä
en tarkaan enää muista mutta noin 15housuja
noin 20 erivärisiä leginksiä

en laskenut vielä mutta paljon vöitä, eriväriset kengät, hameet...kappi kuitenkin ihan täynnä, vaikka tyhjensin monta pois ja jäätin vain parhaita :|. Siis, mä en tajua itseä kun musta aina tuntu ettei mulla ole mitään mitä päälle laitan, vaikka nyt kun katsoin en edes muistanut mistä ostin ne ja monissa paidoissa on vielä hintalappukin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Paljon. Riittääkö jos sanon, että talvitakkeja on 40kpl. toppeja lähemmäs 300kpl. siitä voi päätellä muita määriä.

Voi eiiii. Nyt Savannan täytyy alkaa shoppailemaan ihan niiq hulluna, että se olisi ykkönen tässä asiassa. Pilasit Savannan päivän =(

Paljon. Riittääkö jos sanon, että talvitakkeja on 40kpl. toppeja lähemmäs 300kpl. siitä voi päätellä muita määriä.

juu mä unohdin mainita, mulla on noin 15 turkista ja noin 10 takkia ja semmoset pitkäät takkit.... en muista suomeks :D eli niitä 4, mutta on vielä 2nahkaista ja 2tekonahkaista

Alkuperäinen kirjoittaja Eikä:

Voi eiiii. Nyt Savannan täytyy alkaa shoppailemaan ihan niiq hulluna, että se olisi ykkönen tässä asiassa. Pilasit Savannan päivän =(

En mä halua shoppailla enempää, mä nyt tehjennän kaikki vaikka rehellisesti niistä puolet vaatteet en ole edes ehtinyt käyttää =)

aivan liikaa!! :D mikä siinä onkin että tulee ostettua hirveet määrät eikä niitä sit edes käytä :D veikkaisin että lähemmäs sata toppia/hihatonta, kamalat määrät villipaitoja ja päälyspaitoja ja farkkuja varmaan parit kymmenet. en viiti edes ajatella. mut hyvä idea ois kyllä tehdä toi joulusiivous kans

Alkuperäinen kirjoittaja Eikä:

tuskin nyt sentään....vaatteita ne vaan on :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No ei aloittajalla kyllä kauheasti ole.Mä en ole edes shoppailuhullu ja silti ainakin tuplaten tuo määrä vaatetta on.

Mutta mulla melkein kaikki uudet, sen takia mä ihmetelen :ashamed: kun mä vaihdan vaatteet joka kuukaus ja joka toinen, jotkut vaan käytän yksi sesonki kokonaan

en ole shoppailuhullu,enkä oo laskenu vaatteitani,mut kyl mä ainaki kuukauden pärjäisin pyykkiä pesemättä...
Loppukuusta joutus kyl varmaan käyttään jo "navetalle" sopivia vaatteita =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mä vien vanhat kirpikselle :D tai en nekään edes vanhoja ole, kun vielä äsken kaikki vanhat tyhjentänyt, en mä vaan niitä enää päälle laitan, tiedän vaan....

tiedän tunteen...mun on pakko tyhjentää neljä kertaa vuodessa....

Ihan on nyt pakko kysyä että minne ihmeeseen ne sulla mahtuu säilöön?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihan on nyt pakko kysyä että minne ihmeeseen ne sulla mahtuu säilöön?

Kyllä toppin mahtu ihan hyvinkin jos kysessä 300kpl, mulla kaupan takia noin 300kpl tai rehellisesti sanottua en laskenut mutta 200 on ainakin ja ne mahtu kahteen latikkoon, just kaikki pakanut varaston varten

Täällä toinen köyhä. Yhdet talvikengät ja yhdet kesä. Takeissa sama juttu :ashamed: Muutkin vaatteet ihan jo kaatis kamaa. Ei ole varaa oikein uusiakaan ostella. Yhdet sopivat/ehjät rintaliivit (loput puhkikuluneet/pieniä/isoja). Farkuissa ei yhtään ehjää/oikeankokoista. 3kpl muita housuja, joista yhdet verkkarit. Kahdet suorat housut (toisessa reikä polvessa).

jaha, mun viesti hävisi. nyt on siis kaappi täynnä sopivankokoista vaatetta kun sisko roudasi pienet vaatteensa tänne. sitä ennen oli kaksi toppia, kolme pitkähihaista ja kahdet farkut jotka sopivat, muut olivat liian isoja ja kiertoon laitettu jo. suurin osa mun alushousuistakin on kymmenen numeroa liian isoja :ashamed: saisi aikaiseksi ostaa uusia.

Yhteistyössä