Kuinka paljon vaatteita teillä on?

Toppeja 6,
t-paitoja varmaan 1,
kahdet käyttöhousut,
kahdet rönttähousut,
3-4 hupparia ja neuletta...
2 talvitakkia (siistimpi ja pihatakki),
mekkoja raskausajoilta 3-4....
Yhdet talvikengät,
yhdet lenkkarit.
Muutamat pikkupöksyt ja parit rintaliivit..

Savanna, voitko laittaa linkkiä siihen, millaisia vaatteita omistat? Ottaa kuvia muutamista tai onko jotakin paikkaa netistä mistä olet tilannut? Kiinnostaisi sinun tyylisi, kun käsittääkseni olet myös melko nuori enkä ole nähnyt sinusta kuin kuvan jossa sinulla oli työvaatteet, pitsiesiliina yms.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
ensin sil on 24 ja nyt 300 tai ainakin 200

huoh. miks mä erehdyn aina avaa nää viron ämmän avaukset?

Omat topi mulla 24kpl, mutta mä tarkoitin että just pakanut toppeja kaupan varten ja 200-300 mahtuivat 2een latikoon, eli sellaiset syvyys noin 50 ja leveys 40-50 ja pituus noin 70

Alkuperäinen kirjoittaja Kiti:
Savanna, voitko laittaa linkkiä siihen, millaisia vaatteita omistat? Ottaa kuvia muutamista tai onko jotakin paikkaa netistä mistä olet tilannut? Kiinnostaisi sinun tyylisi, kun käsittääkseni olet myös melko nuori enkä ole nähnyt sinusta kuin kuvan jossa sinulla oli työvaatteet, pitsiesiliina yms.

i mulla ole linkkiä minkäläiset omistan sekä ostan monista paikoista

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Paljon. Riittääkö jos sanon, että talvitakkeja on 40kpl. toppeja lähemmäs 300kpl. siitä voi päätellä muita määriä.

Ihan on nyt pakko kysyä että minne ihmeeseen ne sulla mahtuu säilöön?

vintti on laitettu niin, että kaikki mahtuu...ja kyllä mun pitää tyhjentää se neljä kertaa vuodessa.

Niitä on liikaa. Eivät kunnolla mahdu kaappiin. Riittäisi, jos olisi kahdet farkut, suorat housut, reisitaskuhousut ja kotiin parit lökökollarit... ja t-paitoja riittäisi varmaan 7kpl ja pitkähihaisia ehkä viisi, niistä pari neuleita. Tuossakin on todennäköisesti liikaa vaatetta, koska päivät käytän työvaatteita ja sitten kotona just jotain verkkareita. Jos kerran viikossa käy kyläilemässä jossain, niin on tuokin garderobi hivenen ylimitoitettu, riittäisi että olisi yksi siisti paita ja yhdet siistit housut :D

no en tiedä paljonko on, mutta n. 10 kaapillista ja se määrä ahdistaa ja tahtoisin kaikesta eroon. inhoan yli kaiken vaatteiden ostamista, joten mistä ne kaikki on tulleet?

Paljon. Kerään vintagea, Marimekkoa, Vuokkoa, Arolaa, Rintalaa..... Myös kenkiä, laukkuja, takkeja, neuleita, hattuja jne. Kaksi vaatehuonetta mahdollistaa keräilyn.

Viime viikolla halusin ostaa uudet housut, mutta en osannut päättää mitä teen vanhoilla housuilla niin päätin olla ostamatta uudet housut.
Näin ollen; yksi pari housuja, ym, ym.

Yhteistyössä