Meidän neiti on ollut hyvin itkuinen koko alku elämänsä ajan. Koliikkia varmastikin, tosin yöt on nukkunut aina erinomaisesti, mutta päivät ovat olleet kovin itkuisia.
Nyt varsinaiset itkut ovat kyllä helpottaneet, mutta sellainen kitinä on kyllä jäänyt :/
Hän on jotenkin sellaisen tyytymättömän oloinen usein, vaikka perustarpeet olisikin tyydytetty, syö kaksi kertaa päivässä sosetta, muuten rintamaidolla.
Ei oikein viitsi hirveästi lähteä kylittelemäänkään, kun usein hän sitten tuskastuu aika pian.
Itsekin olen miettinyt tuota refluksi juttua, mutta mielestäni varsinaisia oireita ei ole. Kyllä jonkin verran nieleksii, mutta pulautukset ovat olleet pieniä aina ja harvassa.
Iho oireita ei ole minkäänlaisia, päinvastoin iho on erinomainen.
Itkua/kitinää meillä on päivittäin n. 1-2 h, ja voihan olla, että tosiaan olen vain sellainen "itkuherkempi" äiti, joten nuo itkut sitten tuntuu paljolta
Millaisia aikoja teidän tämän ikäiset viihtyvät esim. lattialla leluja katsellen taikka sitterissä?
Minun esikoinen on jo 12-vuotias, ja minusta tuntuu, että hän viihtyi hyvin ja katseli pitkiäkin aikoja leluja, taitaa tytöillä vain olla aikamoinen temperamentti ero
Tai sitten aika on kullannut nuo muistot esikoisen kohdalta.