Kuinka paljon voisin laittaa hinnaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rattaat vaihtoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rattaat vaihtoon

Vieras

Mulla on 1½ vuotta sitten hankitut Softyt, eli niissä on vielä puol vuotta takuuta jäljellä. Rattaat on ehjät ja siistit, ja niihin on hankittu kuomu.

Paljon laittaisitte hinnaksi? Nuo on muuten hyvät, mutta kun tarvis olla sellaiset jossa saa makuuasentoon asti sen selkänojan, enkä mä voi ostaa toisia rattaita näiden lisäksi, eli nää pitää ensin myydä pois. Ajattelin viedä kaupan seinälle ilmoituksen, mutta mitä laitan hinnaksi?
 

Yhteistyössä