F
Fanny
Vieras
..pillereiden lopettamisen jälkeen ? olen siis syönyt cerazette pillereitä (lopetin kaks viikkoa sitten) ja mietin, että koskahan ne menkat alkaa ? kokemuksia ??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 12:27 Fanny kirjoitti:Mikä tyhjennysvuoto ????
Cerazette pillerithän on niitä minipillereitä, käytittekö tekin niitä ??
Mulla tosiaan pillereiden lopetuksestä tänään tasan 2 viikkoa eikä mitään vuotoja tullut, pitäisikö ? Alavatsassa tuntuu vaan kipua kun tärähtää vähänkään ja mm. kun istuu niin sattuu, varsinkin jos vyö on vähänkään kireämmällä. Valmistautuukohan se kohtu sielä kuukautisiin ? Taitaa tulla oikea tulva kun on niin outoa kipua... :\|
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 12:27 Fanny kirjoitti:Mikä tyhjennysvuoto ????
Cerazette pillerithän on niitä minipillereitä, käytittekö tekin niitä ??
Mulla tosiaan pillereiden lopetuksestä tänään tasan 2 viikkoa eikä mitään vuotoja tullut, pitäisikö ? Alavatsassa tuntuu vaan kipua kun tärähtää vähänkään ja mm. kun istuu niin sattuu, varsinkin jos vyö on vähänkään kireämmällä. Valmistautuukohan se kohtu sielä kuukautisiin ? Taitaa tulla oikea tulva kun on niin outoa kipua... :\|