Kuinka pian raskausoireita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 8X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

8X

Vieras
Kuinka pian hedelmöityksestä (onpa hienosti ilmaistu :D ) muilla on alkanut raskausoireet? Olen ollut melko huonovointinen tässä muutaman päivän ajan ja kun kalenteria tutkailen, saattaisi nuo petipuuhat olla sattuneen kohdilleen kuukautikierron kanssa n viikko sitten! Voiko jo näin pian alkaa tuntua??? Yhtään en muista näin alkuraskauden olotiloja ensimmäisen muksun kohdalta... :whistle:

...Niin, vähän sellanen olo itsellä, että pienimmästäkin pystyy keksimään ne raskausoireet... :D Olo vaan todella etova. Entäs jos mulla on vaan masu kipeä, syystä taikka toisesta. ;)

mä kans tässä mietin samaa, kun hedelmöityksestä vois kohta olla pari viikkoa ja tän viikon alussa alkoi tuntumaan kipristelyä ja jomotusta oletetun kohdun kohdassa/oikeella puolella. Edelleen tuntuu jomotusta. Aiemmin mulla on kestänyt pillerien lopettamisen jälkeen 10-11 kk ennen raskautumista ja nyt ois eka kierto vasta. Mulla ei tule ilman pillereitä menkkoja ollenkaan niin en tiedä tästä eteenpäin koska vois olla ovulaation ja menkkojen aika.

Aika pian oviksen jälkeen oli toinen tissi vähän kipea, menkkojen pois jäätyä oli molemmat rinnat kipeänä. Pahoinvointi alkoi pikkuhiljaa vajaa viikko menkkojen jäätyä.

Viimeksi kun oli kuukautiset myöhässä 2 viikkoa ni oli jo aivan selvät oireet. Rintoja aristi ja väsytti älyttömän paljon, keskellä päivää ja pitkin päivää. Sit alko huimaus.

Kyllä mulla oli n. viikko hedelmöityksestä vatsa kipeä ja yöllä heräsin ihan järkyttävään vatsa/selkäsärkyyn. Sen jälkeen vaan nippaili alavatsaa muutaman viikon. Kuvotus ja pahoinvointi alkoi rv 6+ , eli pari viikkoa menkkojen poisjäännistä.

Alkuperäinen kirjoittaja 8X:
Kuinka pian hedelmöityksestä (onpa hienosti ilmaistu :D ) muilla on alkanut raskausoireet? Olen ollut melko huonovointinen tässä muutaman päivän ajan ja kun kalenteria tutkailen, saattaisi nuo petipuuhat olla sattuneen kohdilleen kuukautikierron kanssa n viikko sitten! Voiko jo näin pian alkaa tuntua??? Yhtään en muista näin alkuraskauden olotiloja ensimmäisen muksun kohdalta... :whistle:

Mulla oli molemmissa raskauksissa viikko ennen kun menkkojen piti alkaa tissit tosi arat. Pahoinvointi alkanut vasta rv6-7.

Yhteistyössä