V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekasta kolmen viikon päästä kun menkat myöhässä, tokasta kahden viikon ja kolmannesta päivän.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekasta kolmen viikon päästä kun menkat myöhässä, tokasta kahden viikon ja kolmannesta päivän.
Testasitko aiemmin ollenkaan?
Joo, ehkä mä olen vähän epätoivoinen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekasta kolmen viikon päästä kun menkat myöhässä, tokasta kahden viikon ja kolmannesta päivän.
Testasitko aiemmin ollenkaan?
Joo, ehkä mä olen vähän epätoivoinen...![]()
Testasin useesti ja eri merkeillä. Kävin labrassakin, mut eipä sekään hyödyttänyt ku samat testit mitä apteekissa. Raskaushormonia oli vaan niin vähän pissassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vierasta kaivataan:huhuu? oletko vielä siellä? sinä joka tuossa yllä sanoit, että kollme viikkoa meni plussaan. Tiedätkö onko se tositositosi harvinaista? Vai ootko kuullut, että muillekin olis käynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierasta kaivataan:huhuu? oletko vielä siellä? sinä joka tuossa yllä sanoit, että kollme viikkoa meni plussaan. Tiedätkö onko se tositositosi harvinaista? Vai ootko kuullut, että muillekin olis käynyt?
Sori, kävin muualla tuossa. Olen kuullut muillakin tapahtuneet samanlailla, mulla siis kaks kertaa käynyt niin, että myöhäinen plussa.
Millä testillä oot testannut? Viimesimmän plussan tein pari viikkoo sitten aconin herkimmällä ja plussa tuli samantien. Pääsisitkö verikokeeseen, niin asia varmistuu?
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierasta kaivataan:huhuu? oletko vielä siellä? sinä joka tuossa yllä sanoit, että kollme viikkoa meni plussaan. Tiedätkö onko se tositositosi harvinaista? Vai ootko kuullut, että muillekin olis käynyt?
Sori, kävin muualla tuossa. Olen kuullut muillakin tapahtuneet samanlailla, mulla siis kaks kertaa käynyt niin, että myöhäinen plussa.
Millä testillä oot testannut? Viimesimmän plussan tein pari viikkoo sitten aconin herkimmällä ja plussa tuli samantien. Pääsisitkö verikokeeseen, niin asia varmistuu?
Olikohan se be sure tai joku semmonen? Siinä on violetti suojus.
Viikon on vasta myöhässä menkat enkä tiedä, kehtaisinko mennä verikokeisiin. Kun eihän tässä nyt välttämättä raskaana olla, sitten nolottaisi...
Mutta ehkä testaan viikon-kahden päästä uudestaan, jos menkkoja ei kuulu.
Siks vaan sua jo huhuilin, kun mun täytyy ihan justiin lähteä tästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Viikkoa ennen menkkojen alkamispäivää molemmilta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Viikkoa ennen menkkojen alkamispäivää molemmilta.![]()
Millaisia oireita sinulla silloin jo oli...? =)