Kuinka pian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanja

Vieras
synnytyksen jälkeen olette ottaneet vieraita vastaan?Vierailla tarkoitan ihan isovanhempia ja sukua.Itse väsyin viimeksi täysin kahvin keittoon ja kyselyihin ja ylipäätään siihen, että isovanhemmat ja muut olivat niin innokkaita.Oma moka, kun olin turhan kiltti.Ajattelimme, ettei viikkoon, kahteen otettaisi muita vastaan kuin äitini, joka hoitaa vuoden ikäistä lastamme mielellään.Ajattelimme myös, että olisi esikoisenkin kannalta hyvä pitää vähän hiljaisempana talo, kun on kovasti tottumista ja tutustumista...

Mulla on aina ollut periaate ja tulee olemaankin että sairaalaan saa tulla katsomaan kuka vain mutta kotiin pääsee kun lapsi on vähintään kuukauden ja silloinkin vasta sitten kun itse kutsutaan.Yllätysvieraita en ota vastaan =)

Ootte kyllä toimineet fiksusti.Itkua tuhersin, kun vieraita oli yhtenään ja saattoivat olla viittä tuntia kerrallaan.Keittelin sitten kahvia urakalla.Kun mies lähti isyysloman jälkeen töihin, talo hiljeni ja vauva oli oppinut nukkumaan sylissä, kun koko ajan joku oli ollut kylässä ja halunnut pidellä vauvaa:(.Jäin sitten yksin väsyneenä itkevän sylivauvan kans kotiin.No sama virhe ei toistu...

Yhteistyössä