Kuinka pian...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkupeppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

herkkupeppu

Jäsen
21.04.2007
857
0
16
keskenmenon jälkeen olette alkaneet yrittämään uutta raskautta? Meillä oli keskeytynyt keskenmeno (rv 15+1) tasan kaksi viikkoa sitten ja minulla on nyt ihan kamala vauvakuume. Tuntuu siltä, että ainakin pari kuukautta menee vielä ennen kuin uskaltaa yrittää uudelleen, mutta jaksaakohan sitä odottaa niin kauaa? Tietenkään menkat eivät ole vielä alkaneet uudestaan, eikä suru ole väistynyt, mutta jotenkin vaan on niin kova vauvankaipuu :heart:

Yhdellä kaverillani oli sama juttu, heillä tärppäsi noin puolitoista-kaksi kuukautta km:n jälkeen. Minusta tuntuu, että jos kovin kauan odottelisin ennen kuin alkaisimme yrittää uudelleen, niin uskaltaisinkohan enää ollenkaan?

Olisi kiva, jos joku kertoisi omakohtaisia kokemuksia :wave:

Minä olen alkanut yrittämään heti. Eka km kun oli ni odotin ne yhdet menkat, tokan kanssa en nyt edes odotellut... Ei kyllä heti natsannutkaan.

Jos vauvankaipuu on ni ei se parane ku yrityksellä, ja jos natsaa ni varmaan suru menetyksestä hiljalleen väistyy uuden toiveen avulla. Toki, keskenmenon jälkeen uusi raskaus on ehkä pelottavampi, mutta en usko, että se pelko muuttuu ajan kanssa. Eli vaikka pitäisi taukoa, ni varmaan se keskenmeno siellä takaraivossa silti kummittelee.

Ei muuta kun uutta pullaa uuniin vaan jos siltä tuntuu!!!!

:heart: :heart:

woodoo :n kanssa peesi.
meillä meni tosi paljon aikasemmin naturellisti (6+3) pois ja odotettu nyt yhden rättipäivät ja toisilla ei onnistunut tulla kantavaksi.. vieläkin välillä pohtii että mitä jos ei ois mennyt pois mutta totesin että ei voi jäädä miettimään liiaksi ja suremaan koska ei ole mitään mitä olisin voinut sen estää.. :hug:

uutta yritystä vaan... aikansa kaikkea..
- realisti AM

Pahoittelut keskenmenostasi. :hug: Mulla myös todettiin kaksi viikkoa sitten np-ultrassa keskeytynyt km, tosin vuoto alkoi itsestään seuraavana päivänä. Alunperin ajateltiin antaa vauvalle mahdollisuus tulla heti perään, mutta sittemmin tällä viikolla lääkärin kanssa juteltuani tulin toisiin ajatuksiin. Ultratessa kohtuontelossa näkyi vielä verta ja mahdollisesti istukkaakin, ja tiputtelu jatkuu edelleen, niin ainakin mun kohdalla on vielä jonkun verran tulehdusriskiä, joten en halua riskeerata mitään. Tämä on ainoa syy miksi päätimme odottaa yhdet menkat ennen uutta yritystä, muutoin olisin ihan valmis uuteen yritykseen.
Kuten woodoo totesikin, mustakin tuntuu, että siihen vauvankaipuuseen auttaa parhaiten uusi yritys. :heart:

Mulla on varmaan ovis päällä, ainakin siltä tuntuu... Ja toi jälkivuoto on oikeestaan just eilen loppunut. Voiko ovis tulla noin nopeesti??? Mies tosin oli sitä mieltä, kun pohdin tuossa onko ovis vai ei, että nyt ei takuulla yritetä :o En viitsinyt sitten ehdotella että joko heti aletaan hommiin, on pää kuitenkin sen verran sekaisin vielä. Jospa tässä nyt jonkun aikaa odottelis, ees sen kuukauden. Voihan se mieli muuttua nopeastikin :saint:

Mulla oli km (tm) 03/08. Yritystä ei aloitettu uudestaan (tarkoitus oli kesän jälkeen), mutta ei myöskään otettu ehkäisyä käyttöön enää tokien menkkojen jälkeen. Ekojen menkkojen jälkeen mä en ois vielä ees ollu valmis (henkisesti) uuteen raskauteen, joten ehkäisy pidettiin siitä syystä vielä mukana. Mutta sitten tämä on eka kierto tjottailumeiningillä. =)

mulla keskenmeno joulukuussa 07 ja edelleen kuumeilen :'( yritys alotettiin heti ekojen menkkojen jälkeen, mutta kierto meni keskenmenosta niin sekaisin, että oon joutunut alottaan clomi ja terokuureja tuloksetta :kieh:

niinhän se on että paras lääke keskenmenolle on uusi raskaus! ainakin minun kohdalla.. edelleen suru keskenmenosta on suuri, vaikka aikaa jo yli puolivuotta. eikä se pelko tule koskaan kokonaan häviämään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
niinhän se on että paras lääke keskenmenolle on uusi raskaus! ainakin minun kohdalla.. edelleen suru keskenmenosta on suuri, vaikka aikaa jo yli puolivuotta. eikä se pelko tule koskaan kokonaan häviämään :ashamed:

Tää on ihan totta, että paras lääke on uusi raskaus B) Suru on ja eihän se varmaan koskaan kokonaan häviäkään. Vähän kyllä pelottaa, että entä jos näin käy taas uudelleen, miten me jaksetaan? Mieskin on jo sen verran heltynyt, että toivoo "että joskus vielä yritettäisiin neljättä lasta" :heart:

Toivoa siis on vielä, vaikka koville ottaakin :)

Juu muakin eniten auttais uus raskaus, vaikka kuin se pelko siel ois koko ajan toki mukana.. Mut niin, yritettiin het uudelleen ja km:stä kesti 32 pvää ni menkat tuli, sit 36 koska en varmaa ees ovuloinu siin kierros.. Et kahtoo ny miten tää täst lähtee menemään.. yk3 on ny km:n jälkeen ja mitään tietoa ei oo oliko ovista vai ei.. Kovia kipuja tosin ollu kyl pari kertaa.. Tiedä sit..

Yhteistyössä