Kuinka pitkä matka synnyttämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin kun kävin nuo synnyttämässä, matkaa oli n. 6km. Synnäri lakkautettiin juuri kun viimeisen sain ulos. Nyt olis matkaa n. 70 km, mutta ei ole tulossa enempää lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja hp:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
460km jos haluaa Suomessa synnyttää ja suunnilleen 200km jos Norja kelpaa...

Etkös sie jossain ihan pohjoisessa asustele? :) Kiva jos vielä Rovaniemeltä joutuis Ouluun asti menemään...

Joo täällähän mä päälaella :) Ei varmasti enää hymyilyttäisi jos pitäs Roista vielä matkaa jatkaa...

Nythän ovat huhunneet että täältä pitäs lähtee päivystykseenki Rovaniemelle, nyt saa käydä kuitenki "vaan" 170km päässä :D

Etkös sie jossain ihan pohjoisessa asustele? :) Kiva jos vielä Rovaniemeltä joutuis Ouluun asti menemään...

Joo täällähän mä päälaella :) Ei varmasti enää hymyilyttäisi jos pitäs Roista vielä matkaa jatkaa...

Nythän ovat huhunneet että täältä pitäs lähtee päivystykseenki Rovaniemelle, nyt saa käydä kuitenki "vaan" 170km päässä :D

ei kyllä lekuriin ihan pikku vaivan takia kehtaa lähtee..

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:

ei kyllä lekuriin ihan pikku vaivan takia kehtaa lähtee..

No ei todella... Ite oon töissä Norjassa ja sinne saa tästä mennä päivystykseenkin jos haluaa, tahtoo vaan ihmisillä toi kielimuuri tulla eteen... Sinne matkaa 70km.

Yhteistyössä