kuinka pitkään seuraisit???vauva 6kk...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee

Vieras
eli vauvalla alkoi viime yönä ensin korkea kuume ja nuha ja yskä..päivälle meni sitten vielä vaysataudiksi..käytiin näytillä mutta eipä tuo vielä oo kuivumaan kerenny..aamulla puuro pysyi sisällä päivällä 100ml maitoa ja nyt illalla jonkun verran sokeri suola liosta ja nyt 100 ml maitoa..oksennusta lensi siis ihan kunnolla kaaressa ainakin 15kertaa päivän aikana...nyt sain vauvan juuri hetkeksi taas nukkumaan mutta koko ajan itkee ja valittaa kun sattuu vaikka suponkin saanut=(pahaa tekee seurata vierestä...nytkin tuolla tuhisee taas nenä ihan tukossa..kohta varmaan herää taas kipujen tai tukkoisuuden takia...missä vaiheessa taas näytille?????????a

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
09 10023 ainakin on vuorokauden ympäri auki oleva terveysneuvonta, josta voi kysyä jos yöllä alkaa mietityttämään.
Mäkin suosittelen tuota. Turha jäädä yöllä yksin huolehtimaan.

Ap: Vielä toistaiseksi sun ei tarvitse olla huolissasi, sillä lapsesi söi ja joi aikaisemmin. Ja tuota oksennusta on nyt ollut vaan vähän aikaa. On aina sydäntä riipaisevaa katsoa, kun oma lapsi sairastaa. Mutta se on yksi osa tätä äitiyttä :) Neuvoja siihen, mitä voisit tehdä, en ala sulle antamaan. Mun sairaanhoitajavuosistani kun on jo yli 10 vuotta ja ohjeet ovat tänä aikana varmasti muuttuneet. Mutta tuo Koodin antama numero on ihan hyvä, jos sua huolestuttaa ja kaipaat neuvoja.

*muoks* Korjaan...siis lapsesi onkin oksennellut koko päivän. Soita siis tuohon numeroon tai oman alueesi tk-päivystykseen.

sanoivat lääkärissä että kun rupee kuivumisen merkkejä tulemaan niin sitten näytille uusix...=(mutta mitens noi kivut??ei auta burana aikä panadol...pitääkö mun vaan kattoa kun toinen kärsii..en kestä..ja vauva oli tietysti lääkäri käynnin ihan virkeänä ja vauhdissa mutta kotona alko taas kivut ja tuska,niin mun tuuria..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sanoivat lääkärissä että kun rupee kuivumisen merkkejä tulemaan niin sitten näytille uusix...=(mutta mitens noi kivut??ei auta burana aikä panadol...pitääkö mun vaan kattoa kun toinen kärsii..en kestä..ja vauva oli tietysti lääkäri käynnin ihan virkeänä ja vauhdissa mutta kotona alko taas kivut ja tuska,niin mun tuuria..
Tää ei nyt yhtään sua lohdutta, mutta luultavasti joudut vielä elämäsi aikana katsomaan sivusta lapsesi paljon suurempiakin tuskia kuin vatsatauti :( Ainahan se äidin sydämeen sattuu, kun lapsi kärsii. Tärkein tehtäväsi on nyt olla lapsellesi läsnä. Kanniskella häntä vaikka sylissäsi, laulaen tuutulaulua, leperrellen tai mitä teillä nyt onkaan tapana. Anta lapselle se tieto, että vaikka sattuukin, äiti on tässä.

Yhteistyössä