Kuinka pitkään sinua on imetetty?

Vuosi on imetetty, olen allerginen eläimille, siitepölylle ja joillekin ruoka-aineille. Ainoa allerginen meidän perheestä. Siskoa ei imetetty kuin pari kuukautta ja hänellä ei ole allergioita. Ei ole reiluu :whistle:

Mietin juuri yhtenä päivänä, että pitäisi oikein kysyä äidiltäni onko hän täysimettänyt koskaan ketään meistä lapsista. Sen tiedän, että ainakin ihan ensimmäisistä viikoista jokainen on saanut ainakin lisänä korviketta ellei jopa sitten ihan pelkkää korviketta. Äidistäni ei ole yhden yhtä imetyskuvaakaan. 90-luvulla kun olin itse jo liki täysi-ikäinen ja äitini sai uuden miehensä kanssa vielä lapsia niin muistan vain yhden kerran kun äitini imetti. No luultavasti on imettänyt muitakin kertoja, mutta mieleeni on piirtynyt vain tuo yksi kerta. Sensijaan muistan hyvin, kun siskoni oli viikon ikäinen niin isäni meni ostamaan korviketta. Olin silloin 11v.

Mutta mehua ja kaikkea on juotettu jo tosi aikaisin ja silloin piti hoitoonkin laittaa jo 6kk ikäisenä, kun minä olen syntynyt ja vuosi siis -79.

Ai niin ja siis kellään meistä ei mitään allergioita ja muutenkin ollaan oltu aina erittäin perusterveitä.

Ei saanut imettää ollenkaan, pari päivää ehkä sain rintamaitoa vaan. Muuten siis tuttelia. Kiinteitä aloitettiin maistelemaan mustikalla 3 kk iässä. Muita allergioita ei ole, 18- vuotiaana aloin vähän herkistymään kissoille ja kaneille.

4kk ikäseksi, sitte en ollu enää tissiä huolinu, hyvä että siihenkään asti. Äitillä tapana sanoa että sillon muutuin omaksi itekseni, maailman hankalimmaksi ja pirullisimmaksi ihmisolennoksi mitä maa päällään kantaa. :snotty: Sitä ennen olin herranenkeli.

Yhteistyössä