Kuinka pitkään uskot seksielämäsi jatkuvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hupsispupu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hupsispupu

Vieras
Kuinka vanhana ajattelit vielä harrastaa seksiä? Eihän näistä tietenkään koskaan tiedä, mutta mihin luulet että seksielämä loppuun. Miehen sairauteen tai kyvyttömyyteen? Siihen, ettei mies vaan enää halua sua enää? Jne...

Itte oon 42v ja seksielämä alkaa olla todella vähäistä. Itte en vaan ole ajatellut, että se nyt ihan vielä loppuis... Mut sit taas toisaalta, tuskin mun vanhemmat enää sekstaa (66-67v) tai sen ikäiset yleensäkkään?

Toisaalta onhan noita vanhoja ukkoja jokka on nuorempien perään, tiedä sitten riittäiskö kunto jne?

No oman miehen kanssa viimesen kerran tuli harrastettuu seksiä kun olin 42v. Mutta on sitä tullut sitten vieraissa käytyä säännöllisesti. Eikä kaduta, tässä iässä tajuaa että seksi on seksiä ja parisuhde iahn eri asia.

Mun seksielämä loppui miehen haluttomuuteen ja impotenssiin alle 40-vuotiaana. Jos tulee tilaisuus saada seksiä, niin käytän sen. Vaikkei kyseessä olisi mieheni. Ehkä muutaman vuoden päästä laitan jonkun seksinhakuilmoituksen nettiin. Vielä en ole tarpeeksi puutteessa.

Niin pitkään kun vaan kykenee.

Joskus siinä sex education ohjelmassa oli aiheena vanhusten seksi ja siinä haastateltiin jotain päälle 70v pariskuntaa ja ne oli niiin herttaisia ja ihania kun puhuivat, että tottahan he edelleen touhuilevat ja vaikka missä, mitä nyt ei tietysti siinä iässä enää ihan kaikkeen taivu :P

Eiköhän se ole jo loppunut. Miestä ei kiinnosta seksi ja rehellisesti sanottuna tässä vaiheessa muakaan ei enää kiinnosta harrastaa seksiä miehen kanssa. Itseasiassa olen niin kyllästynyt koko mies sukupuoleen etten halua seksiä kenenkään kanssa. Tällä hetkellä ei kiinnosta edes sooloseksi.

Ap, onhan esim. Farm ohjelman Tuulikki puhunut seksikaipuustaan ja akiivisesta seksielämästään ja on 70 jotain. Ei seksuaalisuus ihmisestä katoa ja ihan varmasti monet 60-70 v harrastaa seksiä.
Itsellä ei ikinä ollut aktiivista seksielämää, parikymppisestä kolmikymppiseen oli jotain seksiä joskus, mutta harvoin, koska olin etäsuhteissa vuosia. Nyt 7 vuotta selibaatissa, harmittaa kun parhaat vuodet naisena menee ohi. ..Olen pian 40. Nuorempana oli kova halu kokoajan, seksittömyys tuskaa...Nyt masennus lääkkeineen ja huolet syöneet halut vähiin. Toivottavasti vielä joskus seksiä...

olen varmaan väärällä palstalla kun olen näin vanha. siis 63 ja mies 70 kyllä se näyttää jatkuvan ,viimeksi aamulla ja kaiken lisäksi 44 vuotta saman kans, muiden kanssa en ole ollutkaan

No, toivottavasti saadaan miehen kanssa vanhainkodista yhteinen huone. :)

Uskon että se jatkuu ihan niin pitkään kuin vain fysiikka kestää. Ellei sitten tule jotain henkistä takapakkia joka halut karkoittaa. Vaikea tässä vaiheessa kuvitella, mutta who knows. Ei kai kukaan tuollaisia deadlineja etukäteen oikeasti päätä :laugh:

:D kuinka sait tietää asiasta??:D

Mummo kertoi tästä omalle tyttärelleen eli minun äidilleni. Satuin vahingossa kuulemaan heidän keskustelunsa. Mummo valitteli väsymystä kun pappa on nykyään niin aktiivinen seksin suhteen. Saattaa useampana yönä viikossa herätellä hommiin. Normaalisti kun he kuulemma vaan kerran viikossa. Papalla hiljattain todettu alzheimer ja vissiin se jotenkin tekee sen että haluja on vähän liiankin...

Lukekaa Aila Meriluodon myöhäisen vaiheen päiväkirja Tältä kohtaa. Ja miksei myös se keski-iän päiväkirja Vaarallista kokea (tosin se ON vaarallista kokea, kenelle tahansa).

Mulla menee ihan lujaa. Minä 52 ja mies 62. Kerran pari viikossa.

Mietin yks päivä ihan samaa. Kyllä sitä varmaa on ihan aktiivinen seksielämä vielä 60v.-70v. ja sit alkaa laantumaan. Varmaan riippuu terveydestä. Sepelvaltimotauti on rasiteena kummankin suvussa, että voi olla ettei sydän ihan kaikkea kestä.

Olen aina rakastanut seksiä. Muutama vuosi sitten terveys alkoi hieman reistailla ja tuli erektio-ongelmia. Onneksi lääkäriltä sai sildenafiilia. Nykyisin menee taas entisajan malliin, pillereitä kuluu noin 300 vuodessa ja joskus tulee painittua parikin kertaa peräjälkeen.
Elämä on ihanaa!

Yhteistyössä