K
koiruus
Vieras
Kuinka pitkiä lenkkejä teette koiranne kanssa ja kuinka usein? Onko koiralla mahdollisuutta olla vapaana pihalla? Minkä kokoinen koira on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Tunnin-kahden lenkin kävelen päivässä. Lisäksi hurtta saa spurttailla kotipihalla/pellolla lisäksi. Isäntä käy vielä juoksuttamassa sitä illalla puol tuntia vähintään. Aamulla ja välissä päivällä mä vaan heitän sen pihalle hetkeks. Jos haluaa jäädä pidemmäks aikaa niin laitan sen juoksuvaijeriin. :saint:
Vahtisusi painaa n.30kg
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Tunnin-kahden lenkin kävelen päivässä. Lisäksi hurtta saa spurttailla kotipihalla/pellolla lisäksi. Isäntä käy vielä juoksuttamassa sitä illalla puol tuntia vähintään. Aamulla ja välissä päivällä mä vaan heitän sen pihalle hetkeks. Jos haluaa jäädä pidemmäks aikaa niin laitan sen juoksuvaijeriin. :saint:
Vahtisusi painaa n.30kg
Uu, minkärotuinen?

Alkuperäinen kirjoittaja jep:lenkittäjien määrä??? hoidatteko koiraanne yksin vai onko monta ihmistä, kun joillain tuntuu olevan niin pitkiä nuo lenkit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Tunnin-kahden lenkin kävelen päivässä. Lisäksi hurtta saa spurttailla kotipihalla/pellolla lisäksi. Isäntä käy vielä juoksuttamassa sitä illalla puol tuntia vähintään. Aamulla ja välissä päivällä mä vaan heitän sen pihalle hetkeks. Jos haluaa jäädä pidemmäks aikaa niin laitan sen juoksuvaijeriin. :saint:
Vahtisusi painaa n.30kg
Uu, minkärotuinen?
Kuraverinen hän on. Saksanpaimenkoiraa 50%, labbis 25% ja ajokoiraa 25%, ja hitunen jotakin pienempää rotua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Tuttu tuo asento :heart: Liittyyko siihen örähtelyä myös?
2,5 lenkittäjää meillä.