kuinka pois facebookista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mollis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä häivyin naamakirjasta jo yli vuosi sitten, mutta en muista miten sen tein... Se oli hankala löytää mutta kyllä se lopulta onnistui. Olisinkohan ensin katsonut jotain omaa profiilia tms. vai löysinköhän sitten sen lopullisen ohjeen jostain FAQista. Mua harmittaa että en poistanut profiilistani kaikkia kuvia ja keskusteluja ennen kuin lähdin, vaikka kyllähän mä tiedän ettei sieltä mitään oikein lopullisesti saa poistettua.

Noh, eipä tainnut tästä olla kauheasti hyötyä...

Tietääkseni ei voi profiiliaan poistaa ollenkaan.
Mutta potki kaikki kaverit pois ja sen jälkeen profiilista yksityisyys semmoiseksi että vain kaverit näkee.
Sen jälkeen kukaan ei pääse lukemaan tietojasi.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eikös siellä asetuksista löydy että poista profiili. sieltä missä saa muokattu sitä' yksityisyyttään

juu, kiitos, löytyi! Ei ollut meikäläisen juttu, nyt homma hoidossa! (Täältä voi näköjään kysyä mitä tahansa, aina joku asiasta tietävä paikalla!)

Alkuperäinen kirjoittaja mollis:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eikös siellä asetuksista löydy että poista profiili. sieltä missä saa muokattu sitä' yksityisyyttään

juu, kiitos, löytyi! Ei ollut meikäläisen juttu, nyt homma hoidossa! (Täältä voi näköjään kysyä mitä tahansa, aina joku asiasta tietävä paikalla!)

Juu tää palsta on hyväksi havaittu tietolähde :)

Yhteistyössä