kuinka saada nainen taas uskomaan suhteeseen.. apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivoinen"

Vieras
Hei! Tarvitsisin apua mitä tehdä.. Olemme olleet noin 2 vuotta yhdessä. Hieman yli vuoden etäsuhteessa. Muutin hänen kaupunkiinsa, johon siirryin opiskelemaan.

Syksy oli hyvin kiireistä aikaa (vaikea minulle uuden opiskelupaikan, yms. johdosta) hän jäi hieman paitsioon.. Yritin järjestää yhteistä aikaa iltaisin, mutta usein olin hyvin väsynyt silloin. Hän oli työtön tuohon aikaan, jolloin hän otti hyvin raskaasti vähäisen ajan, tai sen laadun.

Keväällä minun taakkani helpottui ja hän meni töihinkin. Kaikki oli paremmin. Yhtäkkiä hän sanoo, ettei ole varma suhdeestamme. Rakastaa minua ja hänellä on tunteet, muttei usko suhteen tulevaisuuteen. Pelkää, että syksyn vaikeudet tapahtuvat uudelleen.

Olimme sitten "katkolla", jonkin aikaa muttemme voineet olla erossa. Vietimme aikaa yhdessä. Tässä vaiheessa itse lähdin matkoille kuukaudeksi, jonka jälkeen sama jatkui.

Kävimme läpi mikä suhteessamme on ns. pielessä, mitä toinen haluaa saada. Hän oli ymmärtääkseni tyytyväinen, mutta kuitenkin tahtoi miettiä.

Aikaa kului hänellä oli kiireitä. Lopulta kysyin sitten, että haluaisin tietää kuinka asiat ovat. Hän sanoi sitten suoraan, ettei voi uskoa tulevaisuutta meille.. Nyt olemme olleet jonkin aikaa erossa ja olen täysin hajoamispisteessä.

Hän sanoo, että tunteita on muttei uskoa. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa, kun hän ei usko? Miten voin valaa häneen tuota uskoa.. Vai luovutanko kokonaan ja teen henkisen itsemurhan.

no kirjoita kirje. miksi ei usko yhteiseen tulevaisuuteen? kerro että sinä uskot. ehkä hän on masentunut ja ei siksi usko. kerro hänelle mitä itse näet yhteisessä tulevaisuudessa. nautitko hänen seurastaan? oman kokemuksen mukaan miehet ja naiset saattavat kokea ajan eritavalla. sinä ehkä kykenet pitempiin eroihin ja hän saattaa kaivat hetkiin tarttumista, hauskanpitoa yhdessä, yhteisiä ystäviä, sateessa tanssimista..Miehet eivät ehkä päivitä suhdetta ja saattavat uskoa että kaikki hyvin..hän saattaa kaivata enemmän huomiomista. Ihminen kuitenkin muuttuu ja häneen tarvitsee tutustua yhä uudelleen ja uudelleen. No, tämä on vain veikkaus. Mutta voithan koettaa vielä lämmittää kylmennyttä suhdetta romanttisilla teoilla mutta varo menemästä liiallisuuksiin. Sinun on ymmärrettävä myös tilanne jossa hän aidosti haluaa siirtyä eteenpäin ja päästettävä irti. Mutta jos hän sanoo että tunteita on niin ehkä toivoa on vielä! Koeta saada selville hänen ajatuksensa!

Onko sulla hänelle tulevaisuudessa sitten aikaa? Itselle tuli semmoinen kuva että hän tuntee itsensä ehkä toisarvoiseksi sun elämässä, vaikka et haluakaan erota.

Osoita hänelle, että hän on sinulle tärkeä, ja haluat viettää lopun elämääsi hänen kanssaan. Jos molemmat haluatte olla yhdessä, niin tehkää kaikkenne onnistuaksenne.

tuli mulle mieleen. Moni nainen on varsinkin suhteen alkuaikoina kovinkin huomionkipeä ja kuvauksestasi päätellen näin on ollut sinunkin naisystäväsi kohdalla. Hän kaipasi aikaasi ja huomiotasi, mutta ei saanut sitä. Koki itsensä hylätyksi ->ei voi luottaa jatkossakaan. Nyt kun hänellä on muuta elämässään, ainakin yrittää päästä tilanteen herraksi ja ehkä jopa sinusta eroon.

[QUOTE="mystery";24116740]no kirjoita kirje. miksi ei usko yhteiseen tulevaisuuteen? kerro että sinä uskot. ehkä hän on masentunut ja ei siksi usko. kerro hänelle mitä itse näet yhteisessä tulevaisuudessa. nautitko hänen seurastaan? oman kokemuksen mukaan miehet ja naiset saattavat kokea ajan eritavalla. sinä ehkä kykenet pitempiin eroihin ja hän saattaa kaivat hetkiin tarttumista, hauskanpitoa yhdessä, yhteisiä ystäviä, sateessa tanssimista..Miehet eivät ehkä päivitä suhdetta ja saattavat uskoa että kaikki hyvin..hän saattaa kaivata enemmän huomiomista. Ihminen kuitenkin muuttuu ja häneen tarvitsee tutustua yhä uudelleen ja uudelleen. No, tämä on vain veikkaus. Mutta voithan koettaa vielä lämmittää kylmennyttä suhdetta romanttisilla teoilla mutta varo menemästä liiallisuuksiin. Sinun on ymmärrettävä myös tilanne jossa hän aidosti haluaa siirtyä eteenpäin ja päästettävä irti. Mutta jos hän sanoo että tunteita on niin ehkä toivoa on vielä! Koeta saada selville hänen ajatuksensa![/QUOTE]

Voisin tuollaisen kirjoittaa, ehkä siitä saa omiakin ajatuksia liikkeelle. Katson miten käy.. Jos hän on vain kylmä minua kohtaan, eikä näe mitään hyvää enää minun kanssani ei ole kovin vaihtoehtoja, kuin päästää irti

Hän on tuntenut ajan eritavoin. Se että tulen pitkän päivän jälkeen hänen luokseen, vain hänen takia ei ehkä ole riittävä. Siihen täytyy sisältyä jotain muutakin.

Se että miten saan hänen ajatuksensa selville onkin toinen asia. Hän ei oikein halua kertoa niitä, tai sitten ei tiedä mitä tarkalleen ajattelee.