Kuinka saada omasta miehestä kiihottavampi...?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TYLSÄÄÄ!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TYLSÄÄÄ!

Vieras
Ongelmani on: meillä mieheni on muuttunut jotenkin superisäksi, jota ei kiinnosta kuin lasten kanssa puuhailu ja lasten asiat. Siis onhan se hemmetin hieno homma, mutta vaimo eli minä on saanut jäädä kyllä aika syrjään... Olemme puhuneet asiasta, mutta silti mitään ei tapahdu.

Mies on aina iltaisin väsynyt, kun on telminyt lasten kanssa tai siivonnut (enemmän kuin minä!!) tai muuten vain. Meillä ei ole vipinää vällyissä näkynyt tai tuntunut aikoihin. Miestä ei vaan kiinnosta, ja se on periaatteessa ihan jees, koska tää himoisukki ei ihan kauheasti kiinnosta muakaan... Hänestä on tullut ihan vässykkä!! Ennen oli sentään tulisuutta ihan toisella tavalla. Meillä on kaksi lasta, ja heti ekan jälkeen alkoi sellainen ihme siveellisyys. Mä olen pyhä äiti, jota kutsutaan äidiksi miehenkin suusta, eikä mun omaa nimeä kuule enää koskaan.

Joskus aiemmin mieheni välillä yllätti minua romanttisesti, nyt lapset saavat kaikki yllätykset, hupipuistoreissut, eläintarhat sun muut. Mies menee aikaisin nukkumaan, joten yhteistä ilta-aikaakin on vähän. Toki tykkään, että perheen kanssa yhdessä puuhataan, mutta kaipaan myös kahden keskistä, intiimiä ja muuten läheistä aikaa, edes joskus.

Tunnen itseni pahaksi ihmiseksi, kun mies on oikea unelmaisä, ja minä valitan... Mutta kun on tylsäää! Ja haluaisin tuntea itseni naiseksi... En haluaisi ottaa sitä jo hiljalleen lähes itsestään selvää askelta...

Meillä sama ongelma kuin ap.lle. Aina on iltaisin töistä väsynyt ja menee samaan aikaan kuin lapsi nukkumaan. Hoitaa ja leikkii lapsen kanssa ja meillä kun ei turvaverkkoa ole niin ei anna tuolle 4,5v hommata ketään hoitajaa että pääsisimme 1-2 kertaa vuodessa kaksin johonkin.

Voi, mikä ihana mies <3

Toki ymmärrän tuskasi, mutta kuulostaa tuo silti aivan mahtavalta. Moni on kestänyt avioliiton kuivat kaudet oman käden avulla. Kun lapset kasvavat, ehkä mieskin siinä innostuu. Sinulle ehdotan masturbointia, siis ihan oikeasti! Siitä voi saada huippuhauskaa ja kivaa, kun sen oikein oivaltaa, ja tiedä vaikka miehesi innostuisi, kun näkee sinun uudelleen heränneen seksuaalisuutesi. Leikittele fantasioilla, laita itsesi kauniiksi, pukeudu seksikkäästi, keskity omaan seksuaalisuuteesi. Luulen, että miestäkin voisi enemmän kiinnostaa, kun näkisi sinut toisessa valossa.

Voi, mikä ihana mies <3

Toki ymmärrän tuskasi, mutta kuulostaa tuo silti aivan mahtavalta. Moni on kestänyt avioliiton kuivat kaudet oman käden avulla. Kun lapset kasvavat, ehkä mieskin siinä innostuu. Sinulle ehdotan masturbointia, siis ihan oikeasti! Siitä voi saada huippuhauskaa ja kivaa, kun sen oikein oivaltaa, ja tiedä vaikka miehesi innostuisi, kun näkee sinun uudelleen heränneen seksuaalisuutesi. Leikittele fantasioilla, laita itsesi kauniiksi, pukeudu seksikkäästi, keskity omaan seksuaalisuuteesi. Luulen, että miestäkin voisi enemmän kiinnostaa, kun näkisi sinut toisessa valossa.

Niitä aikoja niitä aikoja, kun omakätinen tyydyttyminen vielä teki sokiaksi! Nyt mammapalstalla kehutaan sormileikkejä parisuhteen pelastajaksi.

Mulla aika sama tilanne, mutta sillä erotuksella, että mieheni kyl tahtois seksiä, mutta mä en hänelle lämpene. On jotenkin niin just sellainen isukki. Taitaa olla vikaa mun omassa päässä! Mut en oo varma kummassa :) No, seksii kyl haluaisin, mutta harmittaa, kun oma mies ei ole halun kohde.

Alkuperäinen kirjoittaja Piippolan emäntä;28416516:
Niitä aikoja niitä aikoja, kun omakätinen tyydyttyminen vielä teki sokiaksi! Nyt mammapalstalla kehutaan sormileikkejä parisuhteen pelastajaksi.

Niinä aikoina väitettiin myös, että naama jää irveeseen jos irvistät tuulisella kelillä :whistle:

Juu kyl on tyydytetty itseä, ja puhuttukin - eipä muu auta kuin jatkaa molempia! :) Kiitos hengenheimolaisille :) meilläkään ei ole seudulla oikein ketään hoitajia, suku asuu muualla, no, rahalla saa toki. Laihduttaa ei kyllä tarvitse tai mitään muutakaan ulkonäöllistä - ei kyl miehenkään, mut hän on vähän vaikea tapaus, ei ole oikein vieteltävissä...! ap

Keskiverto palstaämmä ei ole ikinä mieheensä täysin tyytyväinen. Ei ikinä. Itsessä ei nähdä ikinä mitään vikaa mutta miehestä löydetään AINA joku asia mistä tulla nillittämään palstalle jossa muut samanlaiset huutavat kuorossa tukea.

Kuivien kausien ylipääsy itsensä tyydyttämisellä on vaan pirun hieno juttu - nykyään erotaan liian helposti jonkun pienen vaikeuden takia koska voidaan!

Okei, sulla on hieno mies kun touhuaa lasten kanssa ja yllättää heitä sekä vielä hoitaa kotia. Kovin moni nainen vain haaveilee moisesta. Jep, ymmärrän se turhauttaa. Mutta ehkä sitä kannattaa tarkastella että kuinka paljon sitä hommat jakautuu teidän kesken ja jos sopisitte miehesi kanssa että kerran viikossa/kerran kuussa on treffi-ilta, lapset hoitoon ja kumpikin vuorollaan suunnittelee mitä tehdään? Jos yhteistä aikaa ei oikein ole, ei sitä jaksa oikein innostua toisesta samalla lailla kuin ennen.

Kasvun paikka; elämä muuttuu ja tuo tullessaan sekä positiivisia että negatiivisia asioita - jos takertuu negatiivisiin ne positiiviset unohtuu ja soppa on keitetty.

Puhu miehesi kanssa ja kerro tuntemuksistasi ja kysy mitä mies haluaa yhteiseltä elämältänne. Älä syyllistä vaan kerro että "minusta tuntuu jokseenkin.... Kun meillä ei ole..." Ei missään nimessä "kun sä oot tollanen... Kun et tee sitä tätä tota". En muista missä ton näi joskus pienempänä, jossain kirjassa oli viestimisestä ihmisten kanssa että kannattavampaa on käyttää "musta tuntuu" kuin "sä et tee, sä oot sitä, sulla ei oo" :D

Mut siis joo, nyt täytyy vaan varmaan sopeutua tilanteeseen ja löytää siihen ratkaisuja joista olisi apua. :)

Rakastaja on ihan hyvä vaihtoehto oikeesti. Liikaa sitä kateelliset haukkuu, mutta älä anna KENENKÄÄN tietää. Kun asian hoitaa mallikkaasti, kukaan ei saa tietää ja kaikki ovat tyytyväisiä. Ja ei kannata välittää tällä palstalla itkevien katkerien muijien nutinoita. Ne ovat vaan läskejä rumiluksia, jotka eivät edes saisi itselleen komeaa, tummaa ja tulista rakastajaa... tai eihän sen tarvi olla just tumma, kullekkin makunsa mukaan :)

Ja kohta täällä joku alkaa huuteleen eroa, pettämistä!

Eikse oo ihan normaali elämää et välillä on kausia jolloin ei kiinnosta? Mulla olis ollut jo monia eroja takana jos olisin jäänyt tuleen makaamaan ja voivottelemaan...

Keksi itsellesi harrastuksia ja yrittäkää viettää aikaa yhdessä, ei siihen muu auta. Yritä nähdä ne hyvät puolet miehessäsi ja nähdä ne asiat mitä arvostat hänessä.

Yllätä mies? Muksut hoitoon ja viet johonkin. Samalla voit kertoa että kaipaat kipinää ja siksi olisi kiva järjestellä tällaisia hetkiä lisääkin.

Lastenhoitaja voi olla palkan päässä jos tukiverkkoa ei ole riittävästi.

Kaikki on vain järjestelykysymyksistä kiinni...

Mihin ihmeeseen tarvii rakastajaa kun voi siitä omasta miehestä saada moisen? Se että päätyy pettämään on vähän kuin luovuttaisi koko asian suhteen. En kannata!

Mulla on ollut kausia jolloin mies ei vaan hotsita kun o liikaa mielessä ja toisinpäin. Asioista selviää. ILMAN PETTÄMISTÄ.

Ja joo tohon eroasiaan. Jos kaikki on yritetty ja mikään ei muutu, huonoja puolia on enemmän kuin hyviä (kun muistais olla takertumatta vaan niihi huonoihin!!) nii joo okei, ero on hyväkin vaihtoehto - parempi lapsille kaksi hyvää kotia kuin yksi jossa vanhemmat kohtelee toisiaan kylmästi.

Mä nään sen asian niin, että sun mies on rakastava isä lapsille ja varmasti myös rakastaa sinua. Miksi siis erota? (Ihan että miettisit miksei kannata ajatella asiaa vielä)...

Joo on se turhauttavaa kun ei tunne itseään naiseksi ja saa niin paljoa huomiota mutta omalla kohdallani on ollut kyse siitä että olen vaatinut mielessäni, odottanut liikoja... En odota mieheltäni muuta kuin että muistaa tärkeät päivät ja jaksaa olla tukena jos sitä tarvitsee. Yllätän miestäni välillä ihan vain siksi että hän on hyvä mies, vaikkei tuokaan montaa kertaa vuodessa kukkia tai suklaata tai vie hienoon ravintolaan... Mulle riittää se tuki ja turva ja se että saa käpertyä kainaloonsa aina välillä.

kyllä se parisuhde tarvitsee sitä romanttista rakkauttakin, intohimoa,seksiä.

muutenhan se on kuin eläis vaikka äitinsä kanssa..

väliaikaisesti voi olla kuivempaa.. mutta ei kuukausi ja vuosikaupalla..

mitä mies sanoo kun puhut hänelle asiasta?

Vaihdetaan miehiä. Mun mies vonkaa vaikka joka ilta mut lapsia ei hoida kuin sen mitä on pakko, kotia ei senkään vertaa ja muutenkin on aina huonolla tuulella. Mut seksiä siltä saisit!

Yhteistyössä