Kuinka saada orgasmi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surkuhupaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surkuhupaisa

Vieras
Jep, eli sellaista kyselisin että kuinka oikein muut saatte orgasmin? Olen nuori, tosin täysiikäinen nainen, ja seurustellut puolitoista vuotta aivan ihanan miehen kanssa. Seksi on täydellistä, kulli on tarpeeksi suuri ja hän on innoissaan aina sormineen auttamassa ja muutenkin huomaavainen ja rakastava, mutta kun minä EN vain tule! Tämä on surullista, sillä aloittaessamme seksin pelkäsin myöntää totutta ja nyt olen nalkissa valheeseen, kun pelkään hänen musertuvan kuullessaan ettei ole koskaan saanut minua tulemaan vaikka on luullut niin! Mitä teen? Ja kuinka teen? En nimittäin saa orgasmia yksinkään kuin suihkussa eikä se tosiaan ole tarpeeksi? Vinkkejä, neuvoja, kokemuksia, jotain!! Naiset ja miehet, kertokaa kuinka saada nainen laukeamaan!

Moi! Eipä mulla paljon muita neuvoja,kuin että kannattaa ottaa touhussa omat sormet avuks... :-) Ja orgasmin saaminen riippuu niin myös asennosta. Itse en yhdynnässä saanut orgasmia ilman omaa apua. Nykyäänkin riippuu ihan fiilisestä. Pitää olla tosissaan kiihottunut ja mukana touhussa. Naisen ollessa päällä,miehen ollessa syvällä sisälläsi keinuta lanteita edes takaisin hitaasti,välillä rajusti. Niin että sisällä tuntuu uskomattomalta!! Sohva,autonpenkki ehdoton paikka,silloin oikea kulma,mutta myös sängys juttu toimii! Ja on niinkin,et vaikka miten olisi kiihottunut niin ei vain saa... Kärsivällisyyttä mukaan! Liika yrittäminen pois! Tai sitten menette sinne suihkuun. Näytät kullallesi,mitä kivaa siellä voi tehdä!! Avoimuus seksissä poistaa esteet nautinnolta. Anna itsellesi aikaa! Itseä harmittaa kun vaikeuksia saada suuseksissä,ilman omia avuja... Ja miehen taidoissa ei todella ole vikaa!! ;-) Mitä paremmin itsensä tuntisi,uskoisin että nautinto myös lisääntyisi. Eli ota itselles aikaa,omia hetkiä... :-)

Itselläni (m) oli myös sama ongelma kun exä ei saanut orgasmia, hän sen kyllä suoraan sanoikin.

Asia kyllä hoidettiin joko sormipelillä tai suihkussa. Minä hyväilin häntä kaikin tavoin samalla kun hän mirriänsä suihkutteli yht'aikaa.

Et varmaan ole ainoa tämän ongelman kanssa. Mielestäni asia kannattaisi ottaa puheeksi kaverin kanssa ja sopia yhteisistä leikki säännöistä. Mikäli kaverisi saa asiasta tietää että et ole saanutkaan yhdynnässä orgasmia, niin kaveri voi saada siitä kompleksin ja se on varmaan sen jälkeen vähän vaikeampi juttu.

Ehdota hänelle mistä pidät ja mikä sinusta tuntuu hyvälle, voihan olla että kaverisikiin saa siitä uusia virikkeitä.
Menkää yhdessä suihkuun ja tee siellä em. mainittu ehdotus.
Voihan hän vaikka tulla takaapäin samalla kertaa kun suihkuttelet itseäsi.
Voisi kait siinä harkita (dildon) hieromasauvan (värinällä) käyttöön ottoa myös.

Ei muuta kuin kokeilemaan.

Älä yritä sitä, rentoudu, aloita seksi jo ajatuksella, että ""sitä nyt vaan ei tuu""...en halua kiusata vaan konkretisoida, että rentous ja yliyrittämisen tarve avaavat ovia. Olet ehkä ""yrittänyt liikaa""
orgasmia ja siitä on saattanut tulla sinulle trauma, niinkuin uskon monille naisille tulleen. Kun ei yritä mitään liikaa, tapahtuu ihmeitä!!!!!! Jos rakastelisin kanssasi, sanoisin:""lepää"" älä ajattele vastapalvelusta minulle. Valuisin alas, alkaisin vähitellen hyväilemään kielelläni sinua. Kiusaisin ehkä kauankin, ja kun huomaan, mistä paikasta kiemurtelet ja voihkit, alkaisin painostamaan sieltä:) Kun sanot:""Nyt olet siellä varmaan väsunyt ja niska puutunut""...sanoisin, ""vastahan minä aloitin!"" Olet nyt vain siellä,...jatkaisin ja lukisin ruumista ja henkistä tilaasi
mutta samalla tuntisit minun kiihottuvan suukseksin antamisesta sinulle. Jossakin vaiheessa täriset kuin olisit vuoristoradassa...ymmärtäisit...
orgasmiin tarvitaan aikaa, rentoutta, kärsivällisyyttä, villiyttä,
hulluutta. Ensi kerralla saatat saada orgasmin muutamassa minuutissa!!!!