Kuinka siirtää menkkoja jos ei syö pillereitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Eli onko jotain ltapaa olemassa menkkojen siirtämiseen ulkomaanmatkan takia jos ei syö e-pillereitä?

Huhtikuussa ollaan lähdössä etelään ja en tosiaankaan haluaisi kärsiä menkoista siellä.

Kertokaa kaikki tarpeellinen. Kuinka aikaisin pitää moisia pillereitä (jos sellaisia on) alkaa syömään ja kuinka suurella todennäköisyydellä ne pitävät menkat pois kyseisellä ajalla...

varmaan kannattaa alkaa syömään heti nyt jos halua että keho tottuu uuteen kiertoon. minä yritin joskus siten,että aloin kuukausi ennen reissua syömään ja sitten olikin tiputteluvuotoa koko matka.

Lääkärin määräyksellä voit saada pillerit joilla siirretään kuukautisia. Ne pitää muistaakseni aloittaa kaks viikkoa ennen kuin kuukautisten pitäis alkaa ja syödä sitten niin kauan kuin haluat niitä siirtää. Mulla ne siirsi menkat pois kahden viikon ajalta. Tosta tarkennuksia tietysti saat lääkäriltäsi, mutta pillerit tuota varten löytyy ja voit käydä ne hakemassa jo etukäteen ohjeiden kera. Matkan takia mäkin ne silloin pyysin, tai sen sanoin syyksi lääkärille. =)

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Eli onko jotain ltapaa olemassa menkkojen siirtämiseen ulkomaanmatkan takia jos ei syö e-pillereitä?

Huhtikuussa ollaan lähdössä etelään ja en tosiaankaan haluaisi kärsiä menkoista siellä.

Kertokaa kaikki tarpeellinen. Kuinka aikaisin pitää moisia pillereitä (jos sellaisia on) alkaa syömään ja kuinka suurella todennäköisyydellä ne pitävät menkat pois kyseisellä ajalla...

Mä kävin tkoossa,sain e-pilsut joita piti alkaa syömään 3 vrk ennen menkkojen oletettua ajankohtaa.

Sitten niitä piti syödä siihen päivään asti kun halus että menkat on poissa.Maksimi taisi olla 2 viikkoa.

Sitten kun menkat saa alkaa - lopetat pillerit - ja menkat alkaa 3 vrk:n kuluessa.

Helppoa siirtämistä,suosittelen!Mukavia lomapäiviä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kajsa:

Mä kävin tkoossa,sain e-pilsut joita piti alkaa syömään 3 vrk ennen menkkojen oletettua ajankohtaa.

Sitten niitä piti syödä siihen päivään asti kun halus että menkat on poissa.Maksimi taisi olla 2 viikkoa.

Sitten kun menkat saa alkaa - lopetat pillerit - ja menkat alkaa 3 vrk:n kuluessa.

paitsi että on muistettava että ihan kaikille ei hormonaalinen ehkäisy käy ja aiheuttaa tiputtelua

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kajsa:

Joo,pitikin käydä lääkärillä joka kyseli tarkkaan asiat että tiesi että voin pillerit ottaa menkkojen siirron ajaksi. :)

Esim.itselläni kohonnut laskimotukos riski,siksi en e-pillereitä voi tavallisesti syödä ja tuossa viikossa sainkin jo kovat säryt pohkeisiin joten eipä sopisi minulle pidempi aikaiseen käyttöön.
paitsi että on muistettava että ihan kaikille ei hormonaalinen ehkäisy käy ja aiheuttaa tiputtelua