Kuinka siistiä pitää olla, kun järjestää kutsut, esim Partylite/tupperware?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huhhei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huhhei"

Vieras
Mulla olis kutsut. Mutta en jaksais kovin siivota.

Perussiistiä on, ja lattiat imuroin ja pesen. Mutta täytyyko lehtihyllyt yms siivota? Entäs pieni sivupöytä jolle on kerääntynyt tavaraa joka suunnalta. Onko pakko?

Miten itse ajattelet? Mitä mieltä jos kutsuille mennessä muuten on siistiä mutta parilla pöydällä sekaista / Pyykit taittelematta esim makkarin nurkassa jonne ei muutenkaan vierailla asiaa ole...

En jaksa enempää.

[QUOTE="Nipo";28881434]Kyllä minä ainakin vieraana odotan ja oletan, että kutsuilla on siistiä. Ei siis kasoja ja sotkuja pöydillä![/QUOTE]

No meillä olis kyse vaan yhdestä pöydästä....

No ei ne sentään mitkään linnanjuhlat ole! :D Ihan sellanen siisteys, kun mitä muutenkin "kehtaat kutsua ne ystävät kylään. Sillä myyjällä ei ole mitään intressiä siihen sun kodin siivoukseen vaan siihen, että siellä on mahdollisimman monta potentiaalista asiakasta... ;)

[QUOTE="alkup";28881439]No meillä olis kyse vaan yhdestä pöydästä....[/QUOTE]

Jos on kyse vaan yhdestä pöydästä, miten et jaksa sitä sitten siivota? Kuinka valtavat röykkiöt kamaa sulla siinä on?

[QUOTE="vieras";28881454]No ei ne sentään mitkään linnanjuhlat ole! :D Ihan sellanen siisteys, kun mitä muutenkin "kehtaat kutsua ne ystävät kylään. Sillä myyjällä ei ole mitään intressiä siihen sun kodin siivoukseen vaan siihen, että siellä on mahdollisimman monta potentiaalista asiakasta... ;)[/QUOTE]

Piti kirjoittaa että SIISTEYTEEN...

[QUOTE="hääh";28881460]Jos on kyse vaan yhdestä pöydästä, miten et jaksa sitä sitten siivota? Kuinka valtavat röykkiöt kamaa sulla siinä on?[/QUOTE]

No ei siinä niiiiin valtavasti oo, se on vaan sekaanen. Mua ei vaan huvita, koska kyseessä on päivittäin tarvittavat tavarat lapot yms niin en jaksais parin tunnin takia sitä siivota.

Mulla on kaikki energia menny tarjottavien leipomiseen.

Ja muutenkaan ei huvita, ystävää auttaakseni lupasin pitää sen ekat kutsut, eli en oo mikään kutsujenjärjestäjähirmu.

[QUOTE="alkup";28881476]No ei siinä niiiiin valtavasti oo, se on vaan sekaanen. Mua ei vaan huvita, koska kyseessä on päivittäin tarvittavat tavarat lapot yms niin en jaksais parin tunnin takia sitä siivota.

Ja muutenkaan ei huvita, ystävää auttaakseni lupasin pitää sen ekat kutsut, eli en oo mikään kutsujenjärjestäjähirmu.[/QUOTE]

Just... :( Teet sitten ystävällesi karhunpalveluksen... Nyt kun sä siivoot ja leivot siellä kaikki tip top, niin eihän kukaan uskalla ottaa jatkokutsuja, kun ne luulee, että heidänkin pitää ylittää itsensä... :headwall: Missän ohjeissa ei sanota, että koti pitää kiiltää ja tarjottavia pitäs olla "sen seitsemää sorttia". Vaan ihan joku yksinkertainen tarjoilu riittää, jotta se ei pelota uusia mahdollisia emäntiä.

[QUOTE="alkup";28881476]No ei siinä niiiiin valtavasti oo, se on vaan sekaanen. Mua ei vaan huvita, koska kyseessä on päivittäin tarvittavat tavarat lapot yms niin en jaksais parin tunnin takia sitä siivota.

Ja muutenkaan ei huvita, ystävää auttaakseni lupasin pitää sen ekat kutsut, eli en oo mikään kutsujenjärjestäjähirmu.[/QUOTE]

Entä jos lapat tavarat koriin, pariin ämpäriin tms.ja nostat vaikka varastoon tms.siksi aikaa? Itse olen aika pedantti ja siivoan kyllä ennen vieraiden tuloa ylimääräiset rojut pois.

[QUOTE="vieras";28881498]Just... :( Teet sitten ystävällesi karhunpalveluksen... Nyt kun sä siivoot ja leivot siellä kaikki tip top, niin eihän kukaan uskalla ottaa jatkokutsuja, kun ne luulee, että heidänkin pitää ylittää itsensä... :headwall: Missän ohjeissa ei sanota, että koti pitää kiiltää ja tarjottavia pitäs olla "sen seitsemää sorttia". Vaan ihan joku yksinkertainen tarjoilu riittää, jotta se ei pelota uusia mahdollisia emäntiä.[/QUOTE]

No senkään takia mä en jaksa siivota. Mutta imurointi pitää suorittaa ja lattian pesu, lattian pesu sen takia että jos joku perkele menee ja laittaa valkoset sukat jalkaan niin mua hävettää.

Leipomuksia ei oo ku 4 sorttia, kahta suolaasta ja kahta makeaa. Lapsille keksiä ja mehua jos ei leipomukset kelpaa.

Kaikki kutsuilletulijat tuntee mut tarjottavien suhteen. Pakasteallas ei käy, vaikka en ketään arvostele sen perusteella jos käyttää.

Sori.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;28881502:
Entä jos lapat tavarat koriin, pariin ämpäriin tms.ja nostat vaikka varastoon tms.siksi aikaa? Itse olen aika pedantti ja siivoan kyllä ennen vieraiden tuloa ylimääräiset rojut pois.

Mäkin yleensä, käytän sitä syynä suorittaa kunnon siivot. Nyt ei jaksa. Kolmivuorotyö ja kolme pientä lasta...

[QUOTE="alkup";28881512]No senkään takia mä en jaksa siivota. Mutta imurointi pitää suorittaa ja lattian pesu, lattian pesu sen takia että jos joku perkele menee ja laittaa valkoset sukat jalkaan niin mua hävettää.

Leipomuksia ei oo ku 4 sorttia, kahta suolaasta ja kahta makeaa. Lapsille keksiä ja mehua jos ei leipomukset kelpaa.

Kaikki kutsuilletulijat tuntee mut tarjottavien suhteen. Pakasteallas ei käy, vaikka en ketään arvostele sen perusteella jos käyttää.

Sori.[/QUOTE]

No jos kerran kutsutut tuntee sut, niin ne varmaan tietää myös sen, miten paskaset laittat teillä on ja pistää sitten varmaan ihan jonkun muun väriset sukat, kuin ne valkoiset... ;) :D

Yhteistyössä