kuinka suuri ikäero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
teillä on miehenne kanssa ja onko sopiva mielestänne?meillä on 18 vuotta ja nyt on alkannut vähän häiritsemään,itse olen kohta 30v ja mies täytti viime kuussa 48v.lapset sanoo että kavereilla on paljon nuoremmat iskät kuin heillä.nuorin on nyt 1v ja vanhin 8v.

vanhinta lasta lähinnä ja olen alkannut myös itse miettimään tuota ikäeroa varsinkin kun mies haluaisi vielä neljännen lapsen.olisi varmaan 50 v kun neljäs syntyisi.

Meillä 2,5v ikäeroa. Ihan hyvä, mutta voisi olla enemmänkin. Ei niin väliä.

Mietipä ap, että joillain lapsilla on sekä äiti että iskä "vanhoja" :) Teillä sinä sentään saat sädehtiä nuoruuden raikkautta =)

Meillä mies mua viis vuotta nuorempi,ei häiritse kumpaakaa,tosin joskus naureskellaan et ku mä oon ollu esikoista synnyttämässä ni tää nykyinen mies on ollu yläasteella:)

1 vuosi, mies nuorempi.

Ei juurikaan häiritse, paitsi että kyllä mies iästäni jo tuon yhden vuoden vuoksi toisinaan pilaa tekee. :kieh: (Mulla on kyllä tarvittaessa keinoni vastata siihen...)

Meillä mies on kolme vuotta nuorempi ku mä ja hyvä niin. En vois kuvitellakaan et mul olis joku tosi vanha ukko, oon sen verran lapsellinen. Ollaan yli kolmikymppisiä.

Yhteistyössä