Kuinka tärkeä kumppanin läheisyys on teille kun nukutte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kotilehmä

Aktiivinen jäsen
30.11.2006
7 177
1
38
Sori tämä puheripuli :ashamed:

Kun ystäväni juuri erosi ja sanoi että niin kaipaa sitä että saisi nukkua jonkun vieressä ja tuntea hänen lämpönsä. Niin tuli sitten itselläkin pohdittua, että kyllä se kylmä sänky on niin surullista. Vaikka päivällä tulisi kuinka taisteltua sen rakkaan kanssa, niin on siihen selkää vasten niin ihana nukahtaa...hempeilee... :D :heart:

Tähän viel vastaan, sitten meen :D

Eli juu, tärkeetä on. Mä aina tungen kylmät jalkani ja käteni miehen peiton alle ja arvaatte varmaan että se tykkää :ashamed: Ja arvaatte varmaan senkin että sitten ne mun kylmät varpaat lähtee yhtä vinhasti sieltä pois ku ne sinne peiton alle meniki :D

Lähdenpä taas kokeilemaan onneani, saanko tänä yönä lämmitellä! :wave: :wave:

Pitäkää peukkuja :D

Tosi tärkeetä kun ei päivällä halailla tai olla lähekkäin eikä edes joka nukuta yhdessä mun yövuorojen takia. Yöllä saa sit tankata läheisyyttä 120 cm leveessä sängyssä yhteisen peiton alla.

Mulle ainakin todella tärkeetä. Ollaan muutenkin sellasia että istutaan tai maataan sohvalla ihan liki ja autossa toinen pitää aina toisesta kiinni. Yöllä nukutaan ihan solmussa. Mies ei edes suostu kahteen peittoon, vaan saman peiton alla tarvii olla vaikka aina vienkin sen :D

Nyt mä oon sit näköjään se outo mutta mä en voi nukkua jos joku koskee muhun. :snotty: Eli mä nukun kaikista parhaiten kun saan nukkua rauhassa, kumppanin läheisyys nukkuessa on kaikkea muuta kuin toivottavaa. :snotty:

Minähän en saa unta ilman omaa miestä ja sen persettä mun persettä vasten :) Kainalossa en osaa nukkua paitsi jos oon väsynyt että nukahdan heti. Olin laivalla toissayön ja en nukkunut kuin 1,5h vaikka lasten takia mentiin ajoissa sänkyyn, mutta kun ei ollut miestä vieressä! :laugh:
Joten vastaan että erittäin tärkeää! :heart:

Nukutaan eri huoneissa :D Mies kuorsaa niin kovasti, ettei me voida nukkua vierekkäin. Ite olen herkkäuninen ja heräilen useamman kerran yössä, jolloin toisen kuorsaus vaikeuttaa uudestaan unen päästä kiinni saamista. Periaatteessa se hetki just ennen nukahtamista olis ihan kiva olla toisen kainalossa, mutta se kiva loppuu heti kun mies nukahtaa, joten...

Yhteistyössä