Kuinka "todennäköistä" on, että törmään kummitukseen anopin talossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias pelkuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias pelkuri

Vieras
Näistä kummitusketjuista rupesin miettimään...

Tilanne se, että olen 2 kertaa kuullut todella selviä askelia talon yläkerrassa, ja mieheni on kuullut myös. Hän ei kumminkaan halua uskoa asiaan, vaan sössöttää aina jotain ympäripyöreitä äänien syiksi.
Anopille tästä vauhkosin vuoden verran, ja sanoin että varmaan sitten hulluksi olen tulossa. Siihen anoppi puuskahti, että kyllä niitä askelia kuuluu säännöllisesti. Menin aivan sanattomaksi siinä kyllä. Nyt on alkanut paljastelemaan asiasta enemmänkin, ilmeisesti koska olen aika utelias, vaikka pelottaakin. Askelia oli taas kuulunut aivan viime aikoina, ja ne oli kuullut myös ulkopuolinen henkilö joka oli pelästynyt. Anoppini myös sanoi, että hänellä on " - - hyvät välit niiden kanssa." Kuulemma myös _keskustelee_ harva se ilta edesmenneiden sukulaistensa kanssa :O Vasta oli myös saanut saunassa (?!) "hyvän yhteyden", ja joutui sen takia olemaan siellä sitten todella pitkään. Halusi kyllä olla siis.

Mun sydän takoo ihan kauheasti aina kahvipöydässä kun anoppi kertoo näitä, ja pelkään että mä joudun joskus talossa ollessani kohtaamaan jonkun "sellaisen". Voiko niin käydä, vai ilmestyykö ne vain anopille kun hän niiden kanssa pitkään jo "kaveerannut"? Spiritismiä kun pelais, mitähän kävis... :X

Kummituksia ei ole olemassa. Jos näet kummituksen, soita Skepsikselle - sieltä saa 10 000 euroa puhtaana käteen, jos pystyy todistamaan paranormaalin ilmiön. Yllätys yllätys rahaa ei ole jaettu penniäkään. Sama haaste on Jenkeissä, mutta palkintona on miljoona dollaria. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä Ystävä:
Älä pelleile tuonpuoleisen kanssa jos pelottaa. Sulle menee siinä yöunet ja mielenterveys.

No en pelleile, mun uskallus riitä semmoseen. Mietin, että VOIKO ne tulla mua vastaan noin vain? Menisin ihan varmasti sekaisin siitä. Pelottaa käydä koko yläkerrassa, sydän hyppii jo siinä kun astelen portaita. Jos sanon miehelle/anopille että pelottaa, ne vain nauraa. Siis anoppikin!

Alkuperäinen kirjoittaja utelias pelkuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä Ystävä:
Älä pelleile tuonpuoleisen kanssa jos pelottaa. Sulle menee siinä yöunet ja mielenterveys.

No en pelleile, mun uskallus riitä semmoseen. Mietin, että VOIKO ne tulla mua vastaan noin vain? Menisin ihan varmasti sekaisin siitä. Pelottaa käydä koko yläkerrassa, sydän hyppii jo siinä kun astelen portaita. Jos sanon miehelle/anopille että pelottaa, ne vain nauraa. Siis anoppikin!

Ota mukaan joku Skepsiksen äijä ja tienaa ilmanen 10 000 euroa niillä askeleilla?

Alkuperäinen kirjoittaja heko heko:
Juu, kyllä kannattaa pelätä...anopin sukulaisia :)

En heitä tosielämässä ole tavannut - enkä mielelläni tapaa mitenkään muutenkaan. Hyvä hekotella, mulla pelkurina ja itse tilanteet kokeneina ja kuulleina ei naurata :S

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En heitä tosielämässä ole tavannut - enkä mielelläni tapaa mitenkään muutenkaan. Hyvä hekotella, mulla pelkurina ja itse tilanteet kokeneina ja kuulleina ei naurata :S

Mutta eikö 10 000 euroa yhtään houkuta? Tai miljoona, jos otat jenkkeihin yhteyttä taikuri James Randiin? Ilmeisesti ei ole pikkurahan puutetta?

http://www.skepsis.fi/haaste/

Alkuperäinen kirjoittaja Eikö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutta eikö 10 000 euroa yhtään houkuta? Tai miljoona, jos otat jenkkeihin yhteyttä taikuri James Randiin? Ilmeisesti ei ole pikkurahan puutetta?

http://www.skepsis.fi/haaste/

Voisin joutua aika pitkään sitä kuljettaan mukana, en ole katsos ITSE kuullut askelia kohta kahteen vuoteen. Anoppihan se on niille se seuraneiti. Pitänee pyytää sitten sitä. :D

Heh heh..

Jos et tahdo, ei ole pakko ;)

Henkiset suojukset ylös ja kanava pois päältä. Kun päätät, ettet aisti mitään, et aisti. Jos siis olet vakaasti sitä mieltä ja pääset uteliaisuudesta yli.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Jos et tahdo, ei ole pakko ;)

Henkiset suojukset ylös ja kanava pois päältä. Kun päätät, ettet aisti mitään, et aisti. Jos siis olet vakaasti sitä mieltä ja pääset uteliaisuudesta yli.

No miksi alunperin sitten kuulin niitä ääniä? Anopin vanhemman pojan perhe ei niitä koskaan ole kuullut, vaikka asuneetkin siellä perhenä... Sitä mietin.

Ok, uskon demoneihin vahvastikin, mutten koskaan niiden läsnäoloa tai ilmentymisiä toivo. Siksi ihmettelen vähän.

Yhteistyössä