V
vierailija
Vieras
Samat naiset jotka haukkuvat Henkkaa eivät edes uskalla mennä samaan hissiin heteromiehen kanssa. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä kohtaa se huumori on?Kantsii lukea Henkan juttuja instassa tai tiktokissa. Tosi hauskaa läppää ja monesti on pelastanut mun päivän.
Kaupan päälle tulee se, että on fiksu ja komea mies. Kyllä kelpaa katsella ja kuunnella.
Et osaa yhtään lukea rivien välistäTreenaava oli kriteeri ja silloin pitäisi käydä myös mörssärin näköinen kunhan syö terveellisesti.
Se on addiktoitunut tänne niin sen on pakko tulla joka vitun kommenttiin vastaamaan jotain vittuaKuules nyt Alepa, sinun ei tarvitse tulla vinkumaan jokaiseen ketjuun.
Minä pidän sitä erinomaisena huumorina joka herättää ihan kaikki. Kuten ollaan nyt nähtyEn pidä tällaista huumorina työpaikkailmoituksessa varsinkaan:
"Tämä ei ole mikään jyystödiili, eli ei tarvitse pesää antaa, hän vakuuttaa."
Sun päässä päässä on noin 30 kaappihomoa öbaut. Miten sä osaat erottaa ne toisistaan? Ja miten sä osaat kohdistaa viestisi just sille jolle tarkoitat?Kaasupetri on kaappihomo, joka jatkuvasti tuuttaa eriteketjuja mammapalstoille. Siksi hän on aloittanut tämän ketjun.
"Tämä ei ole mikään jyystödiili, eli ei tarvitse pesää antaa, hän vakuuttaa."Missä kohtaa se huumori on?
Onko siinä jotain vikaa?Et osaa yhtään lukea rivien välistä
Ainoa mitä hän hakee on kyllä tiukkapeppuinen gym-girl![]()
Kaasupetrin viestit erottaa eritteidensä hajusta. Sinun ketjut haisevat vanhalle viinalle.Sun päässä päässä on noin 30 kaappihomoa öbaut. Miten sä osaat erottaa ne toisistaan? Ja miten sä osaat kohdistaa viestisi just sille jolle tarkoitat?
Se oli hyvä mainosläppä, Henkka saa vaikka kuinka paljon vastauksia ilmoitukseensa. Ja muutenkin Alepan tapaiset vasentuneet tiukkapipot voisivat vähän sivistää itseään lukemalla Henkan instajuttuja.Minä pidän sitä erinomaisena huumorina joka herättää ihan kaikki. Kuten ollaan nyt nähty![]()
Olet vajaa.Kaasupetrin viestit erottaa eritteidensä hajusta. Sinun ketjut haisevat vanhalle viinalle.
Olen siis oikeassa, ja Kaasupetriä taas keljuttaa.Olet vajaa.
Samat naiset jotka haukkuvat Henkkaa eivät edes uskalla mennä samaan hissiin heteromiehen kanssa.![]()
Minä pidän sitä erinomaisena huumorina joka herättää ihan kaikki. Kuten ollaan nyt nähty![]()
Se on addiktoitunut tänne niin sen on pakko tulla joka vitun kommenttiin vastaamaan jotain vittua![]()
Et osaa yhtään lukea rivien välistä
Ainoa mitä hän hakee on kyllä tiukkapeppuinen gym-girl![]()
Vasentunut ulisee. No, kun on omat vierastilat käytössä, niin mikäs on ollessa.Sehän se. Ei kukaan fiksu tuonne lähde vieraan miehen kotiin.
Vasentunut ulisee. No, kun on omat vierastilat käytössä, niin mikäs on ollessa.