V
vierailija
Vieras
Henkka on hauska ja asiallinen.Minä RÄJÄHDIN NAURAMAAN kun luin tuon eilen
Hauska kommentti kyllä![]()
Vihervassarit ulisee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Henkka on hauska ja asiallinen.Minä RÄJÄHDIN NAURAMAAN kun luin tuon eilen
Hauska kommentti kyllä![]()
Kuinka monta poikkeusta on? Kuinka monen vastaantulijan tai puolitutun seksuaalisuuden pystyt päättelemään pelkistä eleistä satavarmasti?Poikkeuksia tosiaan on kuten jo totesin. Ja joistain näkee jo kaukaa, toisista heti kun he avaavat suunsa tai sitten joku ”pikkurillin heilautus” tms. On jotain sellaisiakin ollut että millään ei voi uskoa
Vihervassarit ulisee!Ala-arvoista, törkeää, syrjivää:
"Enkä ota edes sitä riskiä, että joku tuuppaa mua kakkoseen yhtäkkiä keskellä päivää. Se on karu homma"
![]()
Suomalaismiljonäärin työnhakuilmoitus herättää rajua kritiikkiä – "Lapsen tasolla tämä kaveri"
Henry Aflechtin työnhakuilmoitus on herättänyt vilkasta keskustelua.www.iltalehti.fi
Kateellinen, Henkka viettää mukavaa elämää Espanjassa.Juntti ja moukka.
Ei ollut työpaikkaa tarjolla. Vain "kokki" tekee itselleen ruokaa tavallista enemmän.Ilmoittaako homot olevansa homoja kun ne hakee työpaikkaa? Kertooko heterot olevansa heteroita?
Mitä Kinnusen ajatukset kuuluu tähän ketjuun?Heikki
"Hän suuntaa myös yleisesti tiukkaa kritiikkiä homofobisille ihmisille.
– Sanon nyt suoraan, että minun mielestäni ja pitkällä kokemuksella ne, jotka eniten vahtii ja kyttää kuka on homo, niin siellä on oman identiteetin kanssa ongelmia, Kinnunen lataa MTV:lle.
– Normaalilla heterojätkällä ei ole aikaa miettiä, kuka on homo ja kuka mitä. Normaalihetero miettii, että mistä saisi pimppiä, hän naurahtaa haastattelussa."
![]()
MTV: Heikki Kinnunen lataa suoran viestin homovastaisille ihmisille: ”Normaalilla heterojätkällä ei ole...”
Heikki Kinnunen suuntaa suorat sanat homovastaisille ihmisille MTV Uutisten haastattelussa.www.is.fi
Kateellinen, Henkka viettää mukavaa elämää Espanjassa.
Ei ainakaan palkasta tosiaan ollut mitään puhetta. Lesbo kokki olisi kai käynyt mutta hyväkuntoinen pitää olla tai ilmeisesti muuten sattuu Henkkaa sitten niihin pariin muuhun silmään.Ei ollut työpaikkaa tarjolla. Vain "kokki" tekee itselleen ruokaa tavallista enemmän.
Jos olisi hänellä lepakkokokki niin eihän häntä ole niin kovin mukava katsella kun saattaa olla joku uransa päättänyt moukarin-, kiekon- heittäjä, kuulantyöntäjä, jalkapalloilija, jääkiekkoilija ym ymEi ainakaan palkasta tosiaan ollut mitään puhetta. Lesbo kokki olisi kai käynyt mutta hyväkuntoinen pitää olla tai ilmeisesti muuten sattuu Henkkaa sitten niihin pariin muuhun silmään.
Treenaava oli kriteeri ja silloin pitäisi käydä myös mörssärin näköinen kunhan syö terveellisesti.Jos olisi hänellä lepakkokokki niin eihän häntä ole niin kovin mukava katsella kun saattaa olla joku uransa päättänyt moukarin-, kiekon- heittäjä, kuulantyöntäjä, jalkapalloilija, jääkiekkoilija ym ym
Taatusti osaa pitää itsestään huolta kun on miljonääriksi päätynyt. Kun ruuan valmistus on miehille keskimäärin todella tylsää ja kun hänellä ei ole mitään vaikeuksia kustantaa ihan yksityinen kokki niin miksei hän sitä tekisi?Tuon ikäinen ihminen, eikä osaa edes sen vertaa pitää itsestään huolta, että opettelisi laittamaan itse ruokaa.
Et sitten videota katsonut? Ei puhunut tylsyydestä vaan ettei osaa kokata ja on pulassa asian kanssa.Taatusti osaa pitää itsestään huolta kun on miljonääriksi päätynyt. Kun ruuan valmistus on miehille keskimäärin todella tylsää ja kun hänellä ei ole mitään vaikeuksia kustantaa ihan yksityinen kokki niin miksei hän sitä tekisi?
Heittäkää luuserit jo vihdoin kateuskorttinne roskikseen.
Vaikkapa se, että Henkalla on hieno villa Espanjassa ja Naantalissa.Miksi olisin kateellinen hänelle? Aika väsynyt tuo "kateus-kortti".
Suomi on täynnä miehiä, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.Tuon ikäinen ihminen, eikä osaa edes sen vertaa pitää itsestään huolta, että opettelisi laittamaan itse ruokaa.
Vaikkapa se, että Henkalla on hieno villa Espanjassa ja Naantalissa.
Rahaa tavallista enemmän.
Taatusti osaa pitää itsestään huolta kun on miljonääriksi päätynyt. Kun ruuan valmistus on miehille keskimäärin todella tylsää ja kun hänellä ei ole mitään vaikeuksia kustantaa ihan yksityinen kokki niin miksei hän sitä tekisi?
Heittäkää luuserit jo vihdoin kateuskorttinne roskikseen.
Suomi on täynnä miehiä, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.