Kuinka TYHMÄ voi aikuinen olla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sini

Vieras
Olen seurannut ihmisten elämää tässä vuosien varrella ja törmännyt tälläiseen ilmiöön jo kaksi kertaa:

TODELLISESSA erotilanteessa,kun totuus vihdoin iskeytyy miespuoleisen tajuntaan, hän päättää kertoa pienelle lapselleen, että lapsen ÄITI on HUORA..ja tottahan toki hän päättää selventää, mitä nämä sanat tarkoittavat..Lasta saatetaan repiä..siis ihan konkreettisesti..hihasta kumpaakin vanhempaa kohti..ja samalla huudetaan,että SINÄ ET TÄTÄ LASTA SAA..

..wi**u, että aikuiset on tyhmiä..ja saat**an keskenkasvuisia..

Ainut,jota tässä tilanteessa sattuu, on se pieni lapsi..

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Olen seurannut ihmisten elämää tässä vuosien varrella ja törmännyt tälläiseen ilmiöön jo kaksi kertaa:

TODELLISESSA erotilanteessa,kun totuus vihdoin iskeytyy miespuoleisen tajuntaan, hän päättää kertoa pienelle lapselleen, että lapsen ÄITI on HUORA..ja tottahan toki hän päättää selventää, mitä nämä sanat tarkoittavat..Lasta saatetaan repiä..siis ihan konkreettisesti..hihasta kumpaakin vanhempaa kohti..ja samalla huudetaan,että SINÄ ET TÄTÄ LASTA SAA..

alkaa kuulostaa siltä, että puhut omasta tilanteestasi!
koita kerätä luusi, ja pääsi, ja elää niin kuin lapsen kannalta olisi parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja sini:

alkaa kuulostaa siltä, että puhut omasta tilanteestasi!
koita kerätä luusi, ja pääsi, ja elää niin kuin lapsen kannalta olisi parasta.

Ikinä en alistaisi lastani tilanteisiin,joissa lapsen toinen vanhempi nöyryyttäisi omaa lastaan tällä tavoin, mutta lähipiirissä tätä on tapahtunut. Meillä kaikki kotona ok ja siksi harvoin tarvetta puhua omista oloistani,kun ei täällä ole oikeen mitään valittamista..

Yhteistyössä