Kuinka usein 11-12kk ikäinen lapsi pissaa päivän mittaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli tarkoituksena olisi pitää lapsi tämän päivän ilman vaippaa, jotta saadaan iho rauhoittumaan.

Pottailu on lapsen mielestä lähinnä leikkiä, eikä sinne ole ennen tätä aamua tullut yhtikäs mitään moneen viikkoon, joten kovinkaan pitkällä emme pottailun suhteen ole :D

Ei haittaa, jos muutama pissavahinko tulee, mutta olisi hyvä saada edes osa pissoista pottaan, ettei tarvitse olla koko ajan moppi kädessä. Toisaalta en myöskään halua lasta istuttaa 10 min välein potalla, koska hän ei siinä järin hyvin viihdy. Siksi nyt olisi kiva saada kuulla muiden kokemuksia siitä kuinka usen teillä lapset ovat pissanneet tässä iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Meillä pissasi tosi usein. Muutaman kerran puolessa tunnissa eikä pidättänyt yhtään.

:o o-ou...mun pitänee siis kaivaa esille kaikki mahdolliset lattiarätit :laugh:

Likka oli potalla 27 min sitten ja toistaiseksi on vielä housut kuivat :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Meillä pissasi tosi usein. Muutaman kerran puolessa tunnissa eikä pidättänyt yhtään.

:o o-ou...mun pitänee siis kaivaa esille kaikki mahdolliset lattiarätit :laugh:

Likka oli potalla 27 min sitten ja toistaiseksi on vielä housut kuivat :)

Jospa teillä ei ois samanmoinen pissailija kun meillä =) mut siis sittenhän näät kun on ilman vaippaa. Riepuja vaan saataville.

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Mulla on semmonen fiilis (ja tää on siis ihan mutua), että pojat onki enemmän semmosia lirauttelijoita ja tytöt sitte pissaa kerralla enemmän..

Siis sama juttu, kun koirilla...niiden pissaamisista mä tiedän enempi, kun lasten :D

Aamupisu oli kyllä aika iso ja suunnittelin seuraavaa pottailua tuonne 8 jälken, mutta katsotaan nyt että onko se silloin jo myöhäistä :saint:

Heippa,
meillä tuon ikäinen tyttö pissasi heräämisen ja syömisen jälkeen pari kertaa noin 15 min välein ja sitten tuli pidempi väli. Mutta siltikin siis tuon ikäinen pissaa tosi usein, oiskohan tunnin välein tullut senkin jälkeen. Onneksi ne pisut on aika pieniä että äkkiähän ne kuivaa.

Samanikäistä poikaa ei ole tullut pidettyä ilman vaippaa, en osaa sanoa mitan usein pissaa siis.

Mun mielestä meillä pissasi ehkä kerran pari tunnissa tossa vaiheessa. Mutta siis... mä kyllä edelleenkin vertaan sitä vähän siihen, että paljonko se juo. Jos ei juo tunnin sisällä ollenkaan, niin ei yleensä kyllä pissaakaan. Musta lapset toimii ehdottomasti samalla lailla kuin koirat. :D Niin mä ainakin potatin ne: heti kun herättiin, kun syötiin jne. :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mun mielestä meillä pissasi ehkä kerran pari tunnissa tossa vaiheessa. Mutta siis... mä kyllä edelleenkin vertaan sitä vähän siihen, että paljonko se juo. Jos ei juo tunnin sisällä ollenkaan, niin ei yleensä kyllä pissaakaan. Musta lapset toimii ehdottomasti samalla lailla kuin koirat. :D Niin mä ainakin potatin ne: heti kun herättiin, kun syötiin jne. :D

OK, eli voinko mä tehdä niin etten mä juota tuota lasta lainkan :laugh: Jos sitten säästyisi pahimmilta siivoilta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
OK, eli voinko mä tehdä niin etten mä juota tuota lasta lainkan :laugh: Jos sitten säästyisi pahimmilta siivoilta :laugh:

smiley3441.gif

Yhteistyössä