Kuinka usein baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bibo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ennen lapsen tuloa käytiin yhdessä baarissa ehkäpä joka toinen kuukausi. Nyt kun olen ollut raskaana, niin mies ei ole ollut baarissa kertaakaan, muutaman kerran kavereiden kanssa mökillä tms.
Veikkaanpa, että vauvan synnyttyä käydään edelleen joka toinen kuukausi.

Alkuperäinen kirjoittaja mude:
kerran kahdessa vuodessa, ei äitien kuulukaan kapakoissa rymytä joka viikonloppu.

Ja myös tän äidin kuuluu.
En joka vloppu ole mutta pari kertaa kuussa.
Miestä ei ole ja laps menee mielellään mummun luo hoitoon.

Ennen lasta tuli käytyä kaksikin kertaa viikossa baarissa. Nykyään ehkä 2-4 krt vuodessa, ja mies yhtä "usein", pyrimme lähtemään yhdessä, mut aina ei onnistu kun ei ole täällä juurikaan tuttuja eikä mll hoitajia ketä pyyttä lastenvahdiksi.. Yhteisiä viikonloppuja on aika harvassa, mulla viikonloppuvapaa töistä harvemmin kuin kerran kuussa. Kesäaika tietysti erikseen, silloin useammin kun lomat.

tässähän tulee ihan huono omatunto, kun itse käyn tilanteesta riippuen 1-3krt kuussa...välillä on vaikka minkä näköistä kissanristiäistä, joihin lupautuu mukaan..

Itse olen baarissa töissä ,joten vapaa-aikana sinne tulee mentyä tosi harvoin. Mies käy ehkä kerran kahessa kuussa kavereidensa kanssa. Yhessä ei olla käyty vuosiin. Itse en ole käynyt 3kk.teen ,mutta lauantaina aion mennä terassille, loman kunniaksi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
No mä oon kyllä tosi "mummo" jo tähän vastaamaan.. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä kohta 12v, lapsiakin 3v, joten baarissa ei kyllä tuu käytyä suunnilleen ikinä. Jonkun kerran vuodessa käy tyttöjen kanssa ulkona syömässä, mutta sieltäkin kotiudutaan hyvissä ajoin. Mies on absolutisti, joten ei hänkään baareissa baarien takia notku. Jonkun kerran vuodessa käy työasioiden takia..

mä en taatusti oo mummo.... vai oonko sittenkin. :ashamed:

suunnilleen ei ikinä. äärettömän vähän.

Talvella tulee käytyä harvemmin mutta nyt on ollut molemmilla grillibileitä,tapaan sellaisia kavereita joita näkee harvemmin (terassilla) jne.Viime lauantaina olin ulkona tyttöjen kanssa ja seuraavana viikonloppuna veljeni menee naimisiin joten tulee biletettyä....

Yhteistyössä