Kuinka usein biletät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja biiiillleeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

biiiillleeeee

Vieras
Kuinka usein biletät?
Monta lasta? Lasten iät?
Missä lapset ovat, kun biletät?

Mulla 1v lapsi ja viimeksi kävin bilettämässä heinäkuussa kerran ja edellisen kerran 2010 lokakuussa. Lapsi silloin isän kanssa kotona <3
Sitä ennen taisi olla lokakuu 2009 :)
Mietin kyllä, että onko minusta tulossa bilehile, kun nyt jo syyskuun lopussa taas menen.. eli 2x tän vuoden puolella, hmmm :)

hyvin harvakseltaan.. ehkä 2 kertaa vuodessa :D
lapsi on 4v. mulla oli avioeron aikoihin menovaihde päällä, kävin siis kesän aikana varmaankin 10 kertaa ulkona, mutta sitä ennen olinkin käynyt baareissa v. 2001 :D
se on niin nähty tuo baarielämä, ei vanha enää jaksa.

Viimeksi oikeissa bile-bileissä 3 vuotta sitten. Vuodessa käyn noin pari kertaa kavereiden kanssa ravintolassa syömässä, mutta ne eivät ole mitään bile-bileitä. Lapset 16 v., 13 v. ja 5 v.

Viimeksi kävin bilettämässä jotain yli vuosi sitten :) Tyttö on nyt vuoden vanha ja pian on syntymässä toinen niin eihän tässä ole mitään tarvetta jatkaa bilettämistä. Ennen lapsia ehdin juhlia ja matkustaa niin paljon kun sielu sieti, joten nyt ei enää edes huvittaisi :D Vaihteeksi tykkään vaan olla kotosalla perheen kanssa ja tavata silloin tällöin ystäviä :)

Nyt viikonloppuna olin kaverin polttareissa. Sitä ennen keväällä luokkakokouksessa. Sitä edellinen kerta vuosi sitten häissä. Eli aika tarkkaan pari kertaa vuodessa näyttäisi olevan. :D Lapset 1 ja 3 v ovat joko isänsä kanssa tai isovanhemmilla jos ollaan molemmat samoissa juhlissa.

Joskus 1-3krt/kk ja välillä voi olla 6kk tauko etten käy ollenkaan. Lapset ovat 5-12v. En juo alkoholia ikinä, joten ei ole mitään jälkioireita, käyn keikoilla ja kavereiden kanssa tanssimassa klubeilla. Lapset ovat miehen kanssa kotona tai isovanhemmat hoitaa.

Kuinka usein biletät?- pari kertaa vuodessa
Monta lasta? Lasten iät?- kolme lasta 17v, 10v ja 2v
Missä lapset ovat, kun biletät?- nuorimmat joko kotona mieheni kanssa tai jonkun isovanhemman kanssa, tai keskimmäinen isänsä luona...vaihtoehtoja on vaikka kuinka. Vanhin nyt on joko poikakaverinsa kanssa tai kotona.

Kuinka usein biletät? - Kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa.
Monta lasta? Lasten iät? Yksi lapsi, 1,5v.
Missä lapset ovat, kun biletät? - Yleensä anopilla.

Olen bilettänyt viimeksi vappuna 2010 alkoholin kera.
Noin kerran kuussa käydään lapsen kanssa illanistujaisissa joissa kukaan ei ole humalassa, lasketaanko se biletykseksi vai vaaditaanko biletykseen humalatila tm?
Siksi kysyn, koska tuntuu, että on olemassa kaksi vaihtoehtoa; biletys änkyräkännissä tai nysvääminen yksin kotona.

Olen 18v ja mulla on yksi 4,5kk ikäinen lapsi.

Lapsi on 5v ja kerran tai kaksi kuukaudessa hoidossa isovanhemmilla vlopun.
Silloin yleensä lähden itsekin jonnekin eli noin kerran kuukaudessa viihteellä. Kesällä ollaan nähty isommalla porukalla esim puistoissa ja talvisin tulee usein mentyä sporttibaariin katsomaan matseja. Harvoin lähden minnekään äässin sheikkaus-mestaan.

En biletä. En suostu :D
Mutta piipahdan baarissa olusella toisinaan, tosin hyvin epäsäännöllisesti......
Ehkä 2 tai peräti jopa 3 kertaa vuodessa. Yleensä kerran kesällä ja heti perään talvella.

Hmph.

Mutta biletyksen katson siis siksi toiminnaksi mitä tein nuorempana- ykköset päällä ja korkeimmat korot mitä kaapista löytyi, kaikki helyt päällä ja vimpan päälle laittautuminen joka alkoi jo aamulla. JA sitä en tod. enää tee.

Olen bilettänyt viimeksi vappuna 2010 alkoholin kera.
Noin kerran kuussa käydään lapsen kanssa illanistujaisissa joissa kukaan ei ole humalassa, lasketaanko se biletykseksi vai vaaditaanko biletykseen humalatila tm?
Siksi kysyn, koska tuntuu, että on olemassa kaksi vaihtoehtoa; biletys änkyräkännissä tai nysvääminen yksin kotona.

Olen 18v ja mulla on yksi 4,5kk ikäinen lapsi.

Siis minusta nuo kavereiden kanssa illanistujaiset selvinpäin, ei ole biletystä (kaukana siitä). Biletys on alkoholijuomien nauttimista enemmän tai vähemmän, tanssimista, musiikkia jne.. usein bileeet päättyy baarikierrokseen, baariin biletykseen.

1-4 kertaa kuukaudessa käyn.. esimerkiksi kesällä tuli helpostikin viikottain käytyä jossain tapahtumissa, tai terassilla jopa parina iltana viikossa. mutta sitten talvella saattoi mennä parikin kuukautta käymättä. :) lapsi 4v on biletyksen ajan isänsä luona. on siellä joka tapauksessa 3pv/viikko.

Yhteistyössä