Kuinka usein harrastat seksiä keskimäärin, entäs ennen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kertoisitko
Veikkaan että sulla on joku hoito.

Kyllä näihin kaikkiin juttuihin on palstalla vuosien aikana vastattu. Että ne, jotka seuranneet, niin tietävät.

Meillä seksiä ehkä 2-3 kertaa viikossa. Lomalla useammin. 22 vuotta oltu yhdessä, joten ihan jees.

Ekat 2 vuotta oli varmasti yli 10 viikossa. Joskus jopa tuo määrä viikonlopussa. Välillä tuntui, että kaikki pyöri seksin ympärillä. Se oli silloin ja ihanaa aikaa, mutta en sitä kyllä enää kaipaa.

Elämä on muutakin kuin pelkkää naimista.
Niin, sinä varmaan naimisen sijaan . . . askartelet? ;)
IMG_1816.JPG

• Haha
Reactions: setis
Eli paras elämänvaiheesi on jo ohitse
vanhuus on alkanut

Tuossa mielessä juu, mutta se on ihan luonnollinen elämän kiertokulku. Toisaalta nuorena oli paljon epävarmempi ja ahdistuneempi, joten puolensa tässäkin.

Seksin merkitystä liioitellaan. Fakta nyt on vaan se, että kaikkien haaveet ei siinä suhteessa toteudu ja sen kanssa pitää elää.

Erikseen tietty tämän palstan uktrahaluttavat poikkeusyksilöt kuten Setis, Lissu, m1es, roosaruusa jne.

Heillä on mahtava seksielämä, ainakin kirjoitusten perusteella. Ei ole minulta pois. Moni on myös minua varakkaampi vaikka ihan hyvin toimeen tulenkin. Ei sekään ole minulta pois.

No mites ne sun naimiset? Haaveissa muovisen näköiset aasialaiset seksinuket, mutta tässähän ei käsitelty itsetyydytystä.
Jos olisit rekisteröitynyt, voisit kysyä tuota ja saattaisit saada vastauksen yksityisviestinä. Pitäähän minun varautua siihen, että politiikkaan mukaan meno joskus alkaisi kiinnostaa. Seksiä on niin, että esim. Echo aina välistä murjottaa ( :( ) siitä vihiä saadessaan.

Tuossa mielessä juu, mutta se on ihan luonnollinen elämän kiertokulku. Toisaalta nuorena oli paljon epävarmempi ja ahdistuneempi, joten puolensa tässäkin.
Seksin merkitystä liioitellaan. Fakta nyt on vaan se, että kaikkien haaveet ei siinä suhteessa toteudu ja sen kanssa pitää elää.

Erikseen tietty tämän palstan uktrahaluttavat poikkeusyksilöt kuten Setis, Lissu, m1es, roosaruusa jne.

Heillä on mahtava seksielämä, ainakin kirjoitusten perusteella. Ei ole minulta pois. Moni on myös minua varakkaampi vaikka ihan hyvin toimeen tulenkin. Ei sekään ole minulta pois.
Ei liioitella! Miehille se on selvästi tärkeämpää läpi elämän, koska me ollaan lisääntymiskykyisiä vuosikymmeniä kauemmin kuin naiset. Evoluutioon liittyvä juttu. Ne huonoimmat mieslinjat vaan katoaa joille ei ei seksi maistu, ja alfat jatkaa sukuaan.

En yhtään epäile, etteikö muillakin mainitsemillasi olisi seksiasiat kunnossa. Olihan se tuskaa olla erossa Anniesta 2 yötä, mutta nyt on tilanne taas paikattu 😎

Mutta nää juhlaviikot valitettavasti loppuu tässä kuussa, tapaamiset vaikeutuu taas entiselle mallilleen 😞

Pari kertaa kuussa kunnolla ja siihen pikaseksit viikolla. Viikonloppuisin otetaan pitkän kaavan kautta leikkejä leikkien ja fantasioiden. Suunnitellaan ne etukäteen ja sessio siis kestää tunnista eteenpäin H- hetkeen asti. Siksi pikaseksiä viikolla.

Onkohan kellään muuten tiedossa, mistä saisi seksikkäitä vaatteita miehille roolileikkeihin? Et ei mitään palomiestä tai poliisia..

Ainoastaan teillä, jotka ette saa tarpeeksi. Kyl ite arvostan naisen mielipidettä seksin suhteen.
Ei pidä paikkaansa. Meitsillä oli 8 vrk:n rakasteluputki ja nautittiin yhdynnöistä väh 2x joka päivä, eikä kumpikaan kyllästytty. Homma jatkui sunnuntai-iltana kun tavattiin 2 pv:n tauon jälkeen 🥰

Kyllä me aktiivisetkin tottakai arvostetaan naisemme mielipidettä. Ja Annie arvostaa tosi suuresti mun osoittamaa positiivista huomiota, aktiivisuutta, taitoja ja monipuolisuutta. Ja myös ”sen” koko, voima ja kestokyky on saanut tosi paljon kiitosta A:lta 😎☺️

Pari kertaa kuussa kunnolla ja siihen pikaseksit viikolla. Viikonloppuisin otetaan pitkän kaavan kautta leikkejä leikkien ja fantasioiden. Suunnitellaan ne etukäteen ja sessio siis kestää tunnista eteenpäin H- hetkeen asti. Siksi pikaseksiä viikolla.

Onkohan kellään muuten tiedossa, mistä saisi seksikkäitä vaatteita miehille roolileikkeihin? Et ei mitään palomiestä tai poliisia..

No eiköhän ne sun vaimos alusvaatteet olis sulle ihan jees. Vai liekö liian isoja? Mutta mene vaan rojkeesti naisten osastolle ostamaan alusvaatteita itselles.

Jos olisit rekisteröitynyt, voisit kysyä tuota ja saattaisit saada vastauksen yksityisviestinä. Pitäähän minun varautua siihen, että politiikkaan mukaan meno joskus alkaisi kiinnostaa. Seksiä on niin, että esim. Echo aina välistä murjottaa ( :( ) siitä vihiä saadessaan.
Ei ne pimennossa pysy - yksityisviestitkin julkaistaan nykyään.
Toivottavasti et siis aivan kamalaa, poliittisesti epäkorrektia, ole kirjoitellut yv-boxin puolella.😁

Parisuhteessa seksi on aina kiinnostanut ja se on ollut todella tyydyttävää.

Syystä tai toisesta en ole lämmennyt kosijoille. Tällä hetkellä en ole suhteessa - minulla ei ole vilkasta seksielämää muuten kuin itseni kanssa.😁

Ei pidä paikkaansa. Meitsillä oli 8 vrk:n rakasteluputki ja nautittiin yhdynnöistä väh 2x joka päivä, eikä kumpikaan kyllästytty. Homma jatkui sunnuntai-iltana kun tavattiin 2 pv:n tauon jälkeen

Kyllä me aktiivisetkin tottakai arvostetaan naisemme mielipidettä. Ja Annie arvostaa tosi suuresti mun osoittamaa positiivista huomiota, aktiivisuutta, taitoja ja monipuolisuutta. Ja myös ”sen” koko, voima ja kestokyky on saanut tosi paljon kiitosta A:lta
Puhuin suhteista. 8 vrk ei ole vielä sellainen. Mutta taisi se koira älähtää ..

Ei pidä paikkaansa. Meitsillä oli 8 vrk:n rakasteluputki ja nautittiin yhdynnöistä väh 2x joka päivä, eikä kumpikaan kyllästytty. Homma jatkui sunnuntai-iltana kun tavattiin 2 pv:n tauon jälkeen

Kyllä me aktiivisetkin tottakai arvostetaan naisemme mielipidettä. Ja Annie arvostaa tosi suuresti mun osoittamaa positiivista huomiota, aktiivisuutta, taitoja ja monipuolisuutta. Ja myös ”sen” koko, voima ja kestokyky on saanut tosi paljon kiitosta A:lta

Oliko Setis vielä työelämässä vai ookko jo Vapaaherra?

Yhteistyössä