Kuinka usein harrastatte seksiä miehenne kanssa? G:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tsirpula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä vaan";28528840]Nyt viimeiseen puoleen vuoteen kaksi kertaa ja niitäkin kaksi liikaa... Kuopus nyt sen 6kk vanha. "Normaalitilanteessa" vaihdellen noin (1)2-4 kertaa kuussa. Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta.[/QUOTE]

Joku fyysinen vaiva? Eikö lääkäriltä löydy apua?

torstaina ollaan oltu 4v yhdessä,esikoinen pian 1v,seksiä joskus jopa kahtena päivänä peräkkäin,mutta yleensä taitaa joutua tyytymään 2-4 krt/kk..Kyllähän sitä suhteen alkuaikoina harrastettiin jopa 5kertaa saman yön aikana ja tosi vähän nukkuneina herättiin töihin aamutuimaan,mutta eipä se paljon sillon haitannu..:p
Mutta juurikin tämä aihe meillä on aika herkkä,mä haluaisin joka päivä,mies ei..Tuntee varmaan olonsa jotenkin likaiseks ja pervoks jos joka pvä joutuis panemaan mun kaa.. Ja tämän aiheen takia hieman murjotan tässä paraikaa..:mad: Ärsyttää!! Mies vaan tuumaa kun koetan lähestyä,että "pitäs kai sun jotain muutakin joskus aatella kuin seksiä.."

meillä menee monestikin useampi viikko ilman, ja sitten saattaa mennä useampi päivä putkeen niinkuin viime vkl sitten 2krt.. yhdessä ollaan oltu 6.5v ja aikaiset aamut + miehen kolmivuorotyö verottaa.

Mä vastaan tähän, että sopivasti.
Lukumäärällisesti harvoin, mutta seksi on aina laadukasta, (ei mitään pikapanoja vessanpöntön päällä sillä aikaa kun lapset tölläävat telkkaria)... Eikä tuossa sinänsä ole mitään, jos joku sellaisesta tykkää, mutta itse en sellaisesta välitä. Mä rakastan piiiitkäää ja rauhallista seksiä.

Ja yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja syksyllä menossa naimisiin.

[QUOTE="vierailija";28529015]Mä vastaan tähän, että sopivasti.
Lukumäärällisesti harvoin, mutta seksi on aina laadukasta, (ei mitään pikapanoja vessanpöntön päällä sillä aikaa kun lapset tölläävat telkkaria)... Eikä tuossa sinänsä ole mitään, jos joku sellaisesta tykkää, mutta itse en sellaisesta välitä. Mä rakastan piiiitkäää ja rauhallista seksiä.

Ja yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja syksyllä menossa naimisiin.[/QUOTE]

Pikapanoja meilläkin harvoin on, illat on aikaa pitkään ja nautinnolliseen rakasteluun lasten mentyä nukkumaan.

[QUOTE="vierailija";28529015]Mä vastaan tähän, että sopivasti.

Ja yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja syksyllä menossa naimisiin.[/QUOTE]Ei kai kukaan oikeasti harrasta pikapanoja?!?!

Olen kyllä aidosti kateellinen :(Meillä muuten hyvä suhde, mutta haluan seksiä huomattavasti enemmän kuin mies. Yhdessä 12v ja lapsia 3. Ollaan vähän yli 30, molemmat hyvännäköisiä ja kroppa kuosissa. Minä haluaisin joka päivä, miehelle riittää harvoin. (Kerran kuussa, kerran 2kk). Ei oikeastaan koskaan tee aloitetta, suostuu mun aloitteisiin n 50%. Ja oon niin kyllästynyt edes ehdottelemaan, kun en jaksa niitä pakkeja. Seksi on hyvää molempien mielestä. Joskus mietin että voiko muuten hyvän suhteen heittää hukkaan siksi, ettei seksihalut kohtaa.

Ei kai kukaan oikeasti harrasta pikapanoja?!?!

Joskus on juuri sellainen olo että nyt nussitaan ja kunnolla, ilman mitään lisämausteita ja esileikkejä. Panettaa ja sillä se on himo tyydytetty, pikapanolla.

Tosin 95% meidän rakastelusta on sitä ajan kanssa chillailua ja monimuotoista touhua. Mutta yksi parhaita seksimuistojani on kun mies tuli ja otti minkä halusi kun levitin pyykkiä narulle minihameessa.... ;)

Yhteistyössä