Kuinka usein käytte uimahallissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veeranvaara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veeranvaara

Vieras
Käyttekö kuinka usein lasten kanssa / itse uimassa?

Viimeisestä omasta uintikerrasta aikaa, mutta tänään käytiin
ja ai, että oli rentouttavaa vaan olla ja uida
ja 2 tuntia meni
niin nopeasti! =)

Tämä tulee kyllä tavaksi taas!
Uimahalli ihan tuossa lähellä nyt niin helppoa lähteä...

Uimahallissa olen ollut viimeksi joskus ylä-asteella. Olen siis 34 vuotias. En voi sille mitään, mutta yleiset uima-altaat ällöttävät minua suuresti.... siellä kaikki ihmiset varvas-, kainalo-, -jalkovälieritteineen lilluvat. YÖK! :D

TODELLA harvoin, koska joudun käymään uimahallissa yksin 3 lapsen kanssa joista vanhin on kohta 7v poika joka ei uskalla vielä mennä miesten puolelle yksin ja naisten puolelle jos koko porukka mennään, niin aikuiset naiset saa SÄTKYN pikkupojasta. Uskomatonta, mutta totta!!! Eipä siis mennä uimahalliin tai muuallekaan uimaan.

Tämän vuoden olen käynyt yksin pari kertaa viikossa. Tosin nyt oon tauolla, koska tuli jokin ylirasitustila polviin. :(

Lasten kanssa en käy juuri koskaan. Esikoinen on jo 8-vuotias ja poika, mutta ei pärjää yksin pukuhuoneessa. Mies taas on klooriallergikko, joten ei voi auttaa. Pienetkään ei sitten pääse, koska olisi epäreilua viedä pienet ja jättää iso kotiin... Tosin tällä viikolla kävin keskimmäisen kanssa, kun esikoisella oli kaverisynttärit.

Vaihtelee tosi paljon.

Joskus monta kertaa viikossa. Ja sitten voi olla 2 kk tauko taas.

Eilen oltiin kylpylässä pojan kanssa, huomenna mennään uimahalliin :). Nyt on taas pulikointikausi selkeästi menossa.

No tällä hetkellä säännöllisesti ma ke ja pe, maanantaina siellä menee 16-22 keskiviikkoisin pari tuntia, perjantaisin ekalla kiekalla parituntia ja toisella kerralla noin tunnin.

Yleensä 1-3 krt viikossa. Mukana mulla on aina vähintään 2 lasta, välillä 4 ja toisinaan 6 eli oma uiminen on aika pientä, mutta ainahan siinä vähän pääsee räpistelemään. Onneksi pienin omakin on jo kohta 3 niin voi edes silmänsä hetkeksi irrottaa...(mies ei siis käy uimassa)

Uimahallissa taisin käydä viimeksi vuonna -97.
Me käydään pari kertaa kuukaudessa kylpylässä perheen kanssa, joten ei paljon houkuta käydä uimahalleissa siinä välissä.

Kerran viikossa käymme vauvauinnissa.
Tai en tiedä miksi sitä kutsutaan kun ei olla enää vauvaryhmässä, vaihdettiin sisarusryhmään kun toinen "ilmoitti" tulostaan. Joku leikki-ikäisten-taapero-vauvauinti? :saint:

Yhteistyössä