Kuinka usein käytte pienten lasten kanssa luistelemassa, hiihtämässä ja pulkkamäessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ghj"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"ghj"

Vieras
Mulla on huono omatunto, jos kaikissa noissa ei käydä vähintään kerran viikossa. Mutta kun aina ei vaan jaksais lähteä, mennä, laittaa varusteita kaikille kolmelle ja yrittää opastaa ja tukea. Kuinka usein te käytte?

luistelemassa ei ole käyty ikinä. hiihtämässä käydään kevät hangilla päivittäin. pulkkamäessä myös päivittäin koska on pihassa
lapset saavat omatoimisesti hiihtää ja laskeamäkeä pihassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luistelemassa ja hiihtämässä ei olla vielä käyty, ihan siks että olen niin laiska... eiköhän tuo 3-vuotias kerkee ens talvenakin.
Pulkkamäessäkään ei käydä usein, muutaman kerran talvessa. Tossa meijän pihassa lapsi kyllä laskee pikkumäkee pulkan kanssa, mutta harvoin varta vasten lähdetään mäkeen.

Mekään ei olla käyty luistelemassa tai hiihtämässä, kohta neljävuotias saa kokeilla tänä talvena mutta lainaan varusteet, en osta niitä vielä. Jos tykästyy niin sitten etsin jostain, mutta vähän epäilen :D

Pulkamäessä käydään melkein päivittäin, sellaisia on lähellä pari. Ulkoillaan joka päivä, ja täällä on lumikasoja joissa kiipeillä ja joista laskea peppumäkeä, joka kulmalla.

Pulkkamäessä päivittäin nyt lomalla, hiihtämässä viikoittain (pienempi on tosin kantorepussa) ja luistelemassa ei oo käyty koskaan, ei oo kenttää lähellä eikä mulla ole itselläni luistimia. Pitäis varmaan toimeutua :)

Lapset on 5 ja 3.

Nelivuotiaan kanssa olen käynyt tänä talvena kolme kertaa luistelemassa, kerran hiihtämässä, kerran laskettelurinteessä ja ehkä noin viisi kertaa tuolla isommassa pulkkamäessä. Vähän fiiliksen mukaan puuhaillaan....

Me käydään sään ja lasten innon mukaan. Viime talvena ekaluokkalainen innostu luitelusta just kun jäät sulivat ja toissatalvena alkutalvi oli niin kylmä, ettei tarjennu luistella. Arkisin ei oikein ehdi ja jaksaa lähteä minnekään työpäivän jälkeen ja jos viikonloppuna on huono ilman, niin sitten se jää. Eli ei oteta paineita, käydään kun käydään.

Yhteistyössä