Kuinka usein käytte viihteellä kavereiden kanssa?

merenneitonen

Aktiivinen jäsen
05.05.2006
5 086
3
36
Mä näen kavereita lähinnä päivisin kahvitellen, kuulumisia vaihtaen ja ulkoillen. Joskus saatetaan käydä viikonloppuisin syömässä hyvin, tai vietetään tyttöjen iltoja jonkun luona.
Baarissa olen käynyt vapaaehtoisesti viimeeksi varmaan 2 v sitten, eikä mua edes kiinnosta moinen.
Työmatkoilla tulee käytyä lähes pakosta porukalla istahtamassa jossakin muutamia kertoja vuodessa, mutta sitä en laske vapaa-ajan tekemisiini mukaan.

Oikeesti...mä kans käyn ihan liian harvoin. Keväällä kahvittelin kaverini kanssa koulumme kahvilassa. Mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa. Kuskaan kävellen kahta vanhempaa lasta kerhoon ja kouluun ja tietty myös haen heidät. Sitten myös tuo 3kk vanha kuopus pitää huolen, ettei ole tekemisen puutetta.

Baarissa olen ollut viimeksi viisi vuotta sitten, ei se mua vaivaa. Haluaisimme miehen kanssa enempi kahdenkeskistä aikaa (en muista, milloin ollaan kaksin oltu jossain, vissiin elokuvissa pari kolme vuotta sitten). No ehkä sit ku lapset isompia....

Oikeesti...mä kans käyn ihan liian harvoin. Keväällä kahvittelin kaverini kanssa koulumme kahvilassa. Mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa. Kuskaan kävellen kahta vanhempaa lasta kerhoon ja kouluun ja tietty myös haen heidät. Sitten myös tuo 3kk vanha kuopus pitää huolen, ettei ole tekemisen puutetta.

Baarissa olen ollut viimeksi viisi vuotta sitten, ei se mua vaivaa. Haluaisimme miehen kanssa enempi kahdenkeskistä aikaa (en muista, milloin ollaan kaksin oltu jossain, vissiin elokuvissa pari kolme vuotta sitten). No ehkä sit ku lapset isompia....

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Me käydään kyllä miehen kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti, kuitenkin useita useita kertoja vuodessa leffassa tai syömässä hyvin, silloin kun miehen lapset ei ole meillä.
Saapi nähdä miten muuttuu hommat kun tämä pikkuinen syntyy.

Viihteellä käyn kaverin kanssa tosi harvoin, ehkä karkea arvio noin kerran kahdessa vuodessa jos sitäkään. Käydään miehen kanssa yhdessä yleensä aina jos viihteellä käydään, lähinnä kylläkin mennään sitten leffaa ja syömään tms. kun on kahdenkeskistä aikaa. Miehen kanssa viihteellä käydään ehkä sitten kerran puolessa vuodessa.

Kavereita näen enemmän päivisin kahvitellen ja sitten koko perheen kanssa viikonloppuisin.

kavereitten never ja työkavereitten kanssa kerran vuodessa pikkujouluissa.
JOS mulla muka olis pätevä lapsenvahti, niin lähtisin mieheni kanssa johonkin. siis kun emme nykyisellään käy missään.
Että olkaa onnelliset te, joilla on lapsenvahteja jonoksi asti ja joiden lapset ylipäätään suostuvat jäämään hoidettaviksi.

Mun viihteellä käynnit keskittyy miehen kanssa kulkemiseen.. syömässä, leffassa, baarissa, kahvilla.. harvoin kavereiden kanssa jaksan lähteä. Tosin miehen siskon kanssa kävin tuossa reilu vuosi sitten baareilemassa. Tosin eipä meillä ole lapsenvahdeista pulaa, lähimailla ei asu kummankaan sukua paljoa. Miehellä ei edes ole kuin siskonsa ja omallakin puolella sukua on kourallinen. Naapurissa asuva kummisetä taitaa miehen siskon lisäksi olla ainoa kaveri, jolle luovuttaisin lapseni hoitoon. Meillä kun on miehen kanssa ollut niin epäluotettavia kavereita, että ei ne kovin kavereita edes.. ei tuntunut missään kun alkuraskaudessa jo vaihdettiin numerot eikä ilmoitettu kuin tietyille ihmisille. Mulla ei oo intressejä vanhoihin kamuihin ihan vaan sen takia, et taitaa kaikki olla vähän turhan viinaanmeneviä ja omien juttujensa keksijöitä.. kaksnaamasia ja kevytkenkäisiä.
Mä oon aina tykänny olla poikien kanssa enemmän kaveria, en tyttöjen :laugh:

Yhteistyössä