Kuinka usein lapset hoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
ei oo ollu ikinä! muutamia kertoja naapuriss kun käyny ite hammaslääkärissä. :o
nyt pakko jo hommata omaakin elämää.. :D

Mä joudun ottamaan nuo hammaslääkäriin ja muihinkin mukaan aina. :/

*sitä omaa elämää odotellessa* :D

Kohta joku kirjoittaa: miten niin joudút? Itse olet lapset tehnyt! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
ei oo ollu ikinä! muutamia kertoja naapuriss kun käyny ite hammaslääkärissä. :o
nyt pakko jo hommata omaakin elämää.. :D

Mä joudun ottamaan nuo hammaslääkäriin ja muihinkin mukaan aina. :/

*sitä omaa elämää odotellessa* :D

Kohta joku kirjoittaa: miten niin joudút? Itse olet lapset tehnyt! :laugh:

Ei pitäis niitä lapsia tehdä, jos ei kerran jaksa hoitaa!!!! :saint: :D ;) ;) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ei pitäis niitä lapsia tehdä, jos ei kerran jaksa hoitaa!!!! :saint: :D ;) ;) ;)

Kiitos. :D

Mutta hei, kyllähän mä ne hoidan. Otan ne kuitenkin mukaan sinne lääkäriin enkä jätä keskenään kotiin. :D
Kyllä, välillä vituttaa. :ashamed:

poika on ollut yön yli hoidossa nelisen kertaa, eli siis pari kertaa vuodessa.Sillon ollaan miehen kanssa oltu jossain juhlissa.
Hoidossa silleen päivällä on jos mulla on jotain menoo ja mies on töissä.Esim.kun oon koulussa ja mies iltavuorossa.pappa kyllä ottais pojan vaikka joka päivä hoitoon!!asuvat tossa kilsan päässä.Miehen vanhemmat haluis nyt kesällä pojan viikoks hoitoon mutta mun mielestä se on liian pitkä aika 2 vuotiaalle ja varsinkin liian pitkä aika 2-vuotiaan äidille :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pömppö:
tosi harvoin, ja aina pitää itse kinuta ottamaan.

ja silloin kun joudun pyytämään että joku ottaisi niin aina joku meno jonne kutsuttu, koskaan en pyydän ihan muuten vaan koska sitten kun on joku "tärkeä" meno niin sitten en sais hoitoon ku muutenkin niin harvoin ovat hoidossa, eipä niitä paikkojakaan montaa ole

[
Kiitos. :D

Mutta hei, kyllähän mä ne hoidan. Otan ne kuitenkin mukaan sinne lääkäriin enkä jätä keskenään kotiin. :D
Kyllä, välillä vituttaa. :ashamed:

Tietysti saa vituttaa. Mä oon silloin, kun nuo oli pieniä, raahannu gynellekin lapset mukaan. Nyt mahtavaa, kun on niin isoja, että pärjäävät jo kahdestaan kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tietysti saa vituttaa. Mä oon silloin, kun nuo oli pieniä, raahannu gynellekin lapset mukaan. Nyt mahtavaa, kun on niin isoja, että pärjäävät jo kahdestaan kotona.

On varmasti, helpottaa elämää kummasti. =) Sitä odotellessa...
Ei tuon mun pojan kanssa mitään ongelmaa oikeastaan ole, se osaa käyttäytyä ja on rauhallinen tapaus. Tyttö on eri maata, erittäin temperamenttinen kiukkupussi. Lisäksi neitosella on paha valkotakkikammo, viimeksi se sai pankissa kohtauksen kun luuli pankkitiskiä labran pöydäksi. Reppana.

[

On varmasti, helpottaa elämää kummasti. =) Sitä odotellessa...
Ei tuon mun pojan kanssa mitään ongelmaa oikeastaan ole, se osaa käyttäytyä ja on rauhallinen tapaus. Tyttö on eri maata, erittäin temperamenttinen kiukkupussi. Lisäksi neitosella on paha valkotakkikammo, viimeksi se sai pankissa kohtauksen kun luuli pankkitiskiä labran pöydäksi. Reppana.

Nykyisin noita saa edes kauppaan mun kanssa... Että joskus on ihan ikävä aikoja, kun lapset piti raahata joka paikkaan mukana.

Toi valkotakkikammo ei ainakaan tee ulkona liikkumista miellyttävämmäksi.

Mummolaan yleensä jopa pyydetään ja siellä tyttö ehkä keskimäärin kerran kuussa yön onkin. Tällöin me rentoudutaan ja juodaan vähän alkomaholia sivistyneesti erittäin sivistyneessä seurassa... :whistle:

Meillä on pikkuinen hoidossa famolla n. kerran kuukaudessa tai kahdessa, siis yöhoidossa. Silloin lähdemme aina jonnekin juhliin tai muuten vaan kavereiden kanssa iltaa viettämään.

Usein myös esikoinen jää "tuttivahdiksi" kotiin, silloin laitamme itse pojan nukkumaan ja vanhin poika jää kotiin ja laittaa tarvittaessa tutin suuhun. Kotiin palaamme vasta yöllä.

Todella harvoin. Anoppi joskus kysyy mutta koska tuo esikoinen ei halua mennä niin ei viitsitä viedä ellei ole syytä/menoa. N. kerran tai kaks vuodessa on ja itse käydään illanvietossa kavereitten kanssa. Ei ole ollut yötä hoidossa vielä niin että oltaisiin oltu miehen kanssa vaan kahden kotona. Viimeeksi oli Helmikuussa kun kuopus syntyi.
Ikää 3v 8kk

Eivät ole olleet kertaakaan hoidossa yön yli. Oma äitini on kuollut eikä anoppi ei ole pyytänyt. Varmaan kysytään sitten, jos on sellaista menoa, että molempien pitää päästä/ehdottomasti molemmat haluamme mennä jonnekin.