P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:ei oo ollu ikinä! muutamia kertoja naapuriss kun käyny ite hammaslääkärissä.![]()
nyt pakko jo hommata omaakin elämää..![]()
Mä joudun ottamaan nuo hammaslääkäriin ja muihinkin mukaan aina. :/
*sitä omaa elämää odotellessa*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:ei oo ollu ikinä! muutamia kertoja naapuriss kun käyny ite hammaslääkärissä.![]()
nyt pakko jo hommata omaakin elämää..![]()
Mä joudun ottamaan nuo hammaslääkäriin ja muihinkin mukaan aina. :/
*sitä omaa elämää odotellessa*![]()
Kohta joku kirjoittaa: miten niin joudút? Itse olet lapset tehnyt!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei pitäis niitä lapsia tehdä, jos ei kerran jaksa hoitaa!!!! :saint:![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pömppö:tosi harvoin, ja aina pitää itse kinuta ottamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:[
Kiitos.![]()
Mutta hei, kyllähän mä ne hoidan. Otan ne kuitenkin mukaan sinne lääkäriin enkä jätä keskenään kotiin.![]()
Kyllä, välillä vituttaa. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tietysti saa vituttaa. Mä oon silloin, kun nuo oli pieniä, raahannu gynellekin lapset mukaan. Nyt mahtavaa, kun on niin isoja, että pärjäävät jo kahdestaan kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:[
On varmasti, helpottaa elämää kummasti. =) Sitä odotellessa...
Ei tuon mun pojan kanssa mitään ongelmaa oikeastaan ole, se osaa käyttäytyä ja on rauhallinen tapaus. Tyttö on eri maata, erittäin temperamenttinen kiukkupussi. Lisäksi neitosella on paha valkotakkikammo, viimeksi se sai pankissa kohtauksen kun luuli pankkitiskiä labran pöydäksi. Reppana.